آخرین عناوین

دوشنبه 24 دی 1397-15:7 کد خبر:65191

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

دستگیری جاعلان پروانه های ساختمانی در فریدونکنار

رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری جاعلان و ۹ نفر به اتهام مشارکت در صدور پروانه های ساختمانی اراضی زراعی و خارج از بافت روستایی در فریدونکنار خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد اظهار داشت: با توجه به گزارش مراجع اطلاعاتی شهرستان، ۹ تن از متهمینی که به اتهام مشارکت در صدور پروانه های ساختمانی در اراضی زراعی و خارج از بافت روستایی و تحصیل مال از طریق نامشروع  اقدام می کردند، شناسائی و دستگیر شدند.

رئیس شورای قضایی استان ادامه داد: متهمین فوق الذکر که رئیس قسمت عمرانی و کارمند فرمانداری، دو نفر دهیار و نیز رئیس وکانون نظام فنی روستایی و ۳ تن از کارشناسان به عنوان مهندس ناظر هستند طی هفته اخیر دستگیر و با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند که برخی از آنها با صدور قرار قبولی وثیقه آزاد هستند.

حجت الاسلام تقوی فرد همچنین از دستگیری یکی از اشرار باسابقه منطقه فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: حسب گزارش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان این شرور با سابقه درمنطقه فریدونکنار دستگیر و به اتهام نگهداری یک قبضه سلاح جنگی و حمل و نگهداری هشصد گرم مواد مخدر تریاک و نیز نگهداری ۱۱۰ لیتر مشروبات الکلی داخلی و خارجی با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد.

حجت الاسلام تقوی فرد خاطرنشان کرد: نامبرده در امر قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر به صورت شبکه ای و باندی اقدام داشته و در این پرونده متهم برای ادامه تحقیقات و شناسائی مرتبطین و عوامل احتمالی در قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر به اداره اطلاعات و پلیس مواد مخدر معرفی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :