آخرین عناوین

سه شنبه 29 آبان 1397-9:33 کد خبر:64165

شب گذشته رخ داد:

جان‌باختن مرد میانسال در تصادف 3 دستگاه خودرو در سوادکوه

مرد میانسال سرنشین پژو پارس شب گذشته در تصادف 3 دستگاه خودرو در محور سوادکوه فوت کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،وحید متانی با اشاره به اطلاع‌رسانی خودرو‌های عبوری درباره تصادف سه دستگاه خودرو در منطقه خطیر‌کوه شهرستان سوادکوه در ساعت 20:12 دقیقه سه‌شنبه شب، اظهار داشت: پس از دریافت ماموریت توسط خودروهای عبوری مبنی بر تصادف سه خودروی سواری پژو پارس، وانت نیسان و پژو ۲۰۷ در سه کیلومتری پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر به سمت شمال در منطقه خطیرکوه سوادکوه، یک تیم امداد و نجات جاده‌ای شامل یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات از پایگاه هلال احمر ارفع‌ده به محل حادثه اعزام شده است.

وی از شدت حادثه، جراحت و صدمه شدید حادثه‌دیدگان خبر داد و افزود: یکی از سرنشینان خودرو پژو پارس که مرد میانسال بود در دم فوت شد که پس از رهاسازی و جای‌گذاری در کیسه حمل جسد، جنازه تحویل مقامات مربوط شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه، خاطر‌نشان کرد: سرنشین مرد دیگر پژو پارس و نیز تنها سرنشین مرد پژو ۲۰۷مصدوم شدند که پس از اقدامات اولیه امدادی توسط اورژانس ۱۱۵ و یک مصدوم دیگر توسط عوامل امدادی پایگاه ارفع‌ده به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند.

متانی گفت:به راننده خودروی وانت نیسان آسیب جدی وارد نشد و با توجه به وسعت و نوع حادثه عوامل پلیس‌راه، راه و ترابری، اورژانس ۱۱۵، نیروی انتظامی و هلال احمر در منطقه حضور داشتند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :