آخرین عناوین

يکشنبه 25 شهريور 1397-16:32 کد خبر:63069

در خواست مردم روستای کلنو کلاردشت از استاندار مازندران:

چرا الحاق کلنو به کلاردشت انجام نمی‌شود؟

روستای کلنو از جمله روستاهای استان مازندران است که مردم آن با بزرگ‌ترین چالش بلاتکلیفی در امور زندگی بین دو فرمانداری کلاردشت و چالوس قرار گرفته‌اند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مردم روستای کلنو کلاردشت طی نامه‌ای سرگشاده که یک نسخه از آن در اختیار دفتر خبرگزاری ما قرار گرفته است از استاندار مازندرن خواستند تکلیف مردم روستای کلنو را در الحاق به شهرستان کلاردشت روشن کنید.

در این نامه آمده است؛

با وجود تلاش‌های صورت گرفته و نامه معاون سیاسی استاندار و موافقت فرماندار چالوس به الحاق قانونی کلنو، مسئولان دو شهرستان چالوس و کلاردشت مردم گرفتار این روستا را در بلاتکلیفی رها کرده‌اند.

در بخش دیگر این نامه آمده است؛ روستای بزرگ کلنو و بخش مرزن‌آباد از دیر باز جز بخش کلاردشت بوده و اگر از بخش مرکزی و کوهستانی آن بگذریم، روستاهای گویتر کلنو، سنار و دیگر روستاهای مجاور دست‌کم رفع نیاز زندگی‌شان به دلیل نزدیکی به کلاردشت زودتر و آسان‌تر برطرف می‌شود تا اینکه ۵۰ کیلومتر را با خطراتش طی نکنند تا به چالوس برسند!

چرا تعداد اندکی از چالوس‌نشینان مرزن‌آباد، پردنگون و ... مشکل مردم کلنو، گویتر و روستاهای هم جوارشان را نادیده گرفته تا خود به زندگی آرام‌شان در شهر ادامه دهند ؟

روستای کلنو از جمله روستاهای استان مازندران است که مردم آن با بزرگ‌ترین چالش بلاتکلیفی در امور زندگی بین دو فرمانداری قرار گرفته‌اند که باید هر چه زودتر وضعیت آن تعیین تکلیف شود، لذا از جنابعالی استدعا داریم نسبت به الحاق کلنو به کلاردشت اقدام شود.

با تشکر اهالی روستای کلنو

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :