آخرین عناوین

شنبه 3 شهريور 1397-17:43 کد خبر:62633

انتقاد امام جمعه بابلسر:

وضعیت بهداشتی مراکز درمانی بابلسر مطلوب نیست

امام جمعه بابلسر با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان استانی به شهر گردشگرپذیر بابلسر، گفت:وضعیت بهداشتی مراکز درمانی بابلسر مطلوب نیست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور امروز در حاشیه دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، اظهار داشت: مدیریت در نظام اسلامی نماد خدمت‌گذاری بوده و باید با وحدت، همدلی و صمیمت بیشتر به مردم خدمت شود.

وی افزود: حضور مدیران در کنار مردم سبب ایجاد تعامل میان مردم و مسئولان می‌شود و باید تلاش کنیم تا این مهم در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه انسجام، اتحاد و همدلی میان مردم و مسئولان در شرایط کنونی سبب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان می‌شود، تاکید کرد: زمینه گفت وگوی مستقیم و شنیدن مطالبات و تقاضاهای مردم در شهرستان تسهیل شود.

قلی پور افزود: مدیران به عنوان سربازان نظام و انقلاب باید در راستای خدمت‌رسانی ماندگار و جلب رضایت مردم در جامعه گام بردارند و خدمات‌رسانی خداپسندانه و تلاش مجاهدانه برای پیگیری و رفع مشکلات مردم توسط مدیران موجب انسجام و وحدت ملی در کشور می‌شود.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ساده زیستی، مردمی بودن، داشتن روحیه انقلابی برای خدمت‌رسانی به مردم و اخلاص در عمل را از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوشهید والا مقام برشمرد و افزود: تلاش برای خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم تجلی عشق و علاقه این دو شهید بزرگوار به مردم است.

امام جمعه بابلسر تاکید کرد: مدیران باید با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر در راستای پیگیری و رفع مشکلات مردمی و احقاق حقوق آنها گام بردارند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرده و از خدمتگزاران واقعی مردم باشند.

قلی پور خاطرنشان کرد: حضور مسئولان در کنار مردم برای رسیدگی به خواسته‌های آنان و تلاش برای رفع مشکلات آنها موجب وفاق و همدلی و ترویج روحیه خدمت رسانی در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم بابلسر حق و حقوقی دارند که در برخی موارد به این حق خود نرسیده اند، تاکید کرد: برای احقاق حق مردم باید تلاش و همکاری بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به اینکه در بحث بهداشتی بیمارستان‌هایی که در شان مردم بابلسر باشد در این شهرستان وجود ندارد، افزود: در حوزه‌های راه و حتی در موضوع آب و فاضلاب اتفاقات خوبی رقم خورده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب زمان نیاز داریم.

قلی پور تصریح کرد: در بحث شهرک صنعتی، منطقه گردشگری به ویژه در حوزه گاز به حق و خواسته مردم هنوز پاسخ مثبتی داده نشده است.

وی تاکید کرد: مدیران استانی ما بابلسر را فرزند ناخوانده استان ندانند و در قبال خدماتی که از امکانات و فرصت‌های این شهرستان دریافت می‌کنند یک مقدار خدمت  به این شهرستان بکنند و بیش از این دست مدیران شهرستانی ما را بگیرند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :