آخرین عناوین

چهارشنبه 2 ارديبهشت 1394-17:20 کد خبر:6099

جذب نیرو در آبفای مازندران:

فراخوان جذب نیروی جدید در شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران/ اول تا دهم اردیبهشت زمان نام نویسی

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای شهری مازندران از برگزاری آزمون استخدامی در این شرکت همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این شرکت نیز در راستای تحقق اهداف و وظایف خود اقدام به جذب تعدادی نیروی جدید می نماید.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شرکت آبفای شهری مازندران، بهزاد برارزاده با بیان اینکه شرکت های وابسته (غیر دولتی)  زیرمجموعه شرکت های مادر تخصصی توانیر  و مهندسی آب و فاضلاب کشور اقدام به جذب نیرو از طریق برگزاری آزمون استخدامی نموده است، گفت: متقاضیان می تواننداز اول لغایت 10 اردیبهشت ماه سالجاری با مراجعه به سایتazmoon-niroo.ir  نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

وی، به نیازهای استخدامی و رشته های شغلی مورد نیاز در شرکت آبفای شهری مازندران اشاره و تصریح کرد: این شرکت در رشته های کارشناس نظارت بر اجرای طرح های آب و فاضلاب ،یک نفر مرد در منطقه ساری، کارشناس تعمیرات و نگهداری از تاسیسات و تجهیزات یک نفر مرد در منطقه  بابل، کارشناس سیستم های کنترل یک نفر مرد در منطقه قائمشهر، کارشناس طراحی تاسیسات آب  و فاضلاب دو نفر مرد در مناطق نوشهر، نکا وگلوگاه  ، کارشناس نرم افزار یک نفر اعم از زن یا مرد در منطقه تنکابن و کارشناس آزمایشگاه آب و فاضلاب  دو نفر مرد یا زن در مناطق تنکابن، سوادکوه ، رامسر اقدام به برگزاری آزمون می نماید.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای شهری مازندران، ادامه داد: متقاضیان با مراجعه به آدرس azmoon-niroo.ir می توانند از جزئیات ثبت نام، مدارک مورد نیاز، شرایط عمومی و اختصاصی و مکان برگزاری آزمون مطلع شوند.

برارزاده  ادامه داد: داوطلبان می توانند در روزهای شنبه  و یک شنبه 12 و 13 اردیبهشت اطلاعات ثبت شده خود را ویرایش نمایند.

وی با بیان اینکه مهلت اخذ کارت ورود به جلسه اینترنتی روزهای دوشنبه و سه شنبه  28 و29 اردیبهشت پیش بینی شده است، گفت: این آزمون در روز پنج شنبه 31 اردیبهشت 94 همزمان با سراسر کشور در استان مازندران برگزار می شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :