آخرین عناوین

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397-16:39 کد خبر:59681

افتتـاح مرکـز خدمـات جامـع سلامت شهـری شمـاره ۶ بهشهـر

مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۶ بهشهر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.


به گزارش خزرتیتر خبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۶ بهشهر با حضور سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و رنجبران معاون امور اجتماعی این دانشگاه ، فرماندار ، مدیر شبکه بهداشت و درمان ، اعضای شورای خیرین سلامت شهرستان بهشهر و جمعی از  خانواده های معظم شهدا ، روحانیت معزز و مسئولین محلی و مردم این شهرستان افتتاح شد.

مرکز جامع خدمات سلامت شهری شماره ی۶ بهشهر در زمینی به مساحت ۸۳۰ متر و با زیر بنای ۴۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ريال ظرف مدت زمان ۵ ماه احداث ، تجهيز و به بهره برداري رسيد.

این مرکز با داشتن واحدهای پزشکی ، دندانپزشکی، خدمات پرستاری ، بهداشت محیط ، حرفه‌ای، مشاوره تغذیه، مشاوره روان شناسی، آزمايشگاه ، داروخانه و... دسترسی مطلوب‌ به خدمات بهداشتی درمانی را به جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰۰ نفر از  ساکنین شهر بهشهر را فراهم می کند.

گفتنی است هزینه خرید زمین این مرکز به مبلغ ۳ میلیارد ریال و هزینه ساخت بنا به مبلغ ۶ ميليارد ريال توسط ملک پور و خانم يوسفي از خيرين سلامت شهرستان بهشهر تقبل گرديد که در حاشيه برگزاري اين مراسم از خدمات علمي و اقدام خداپسندانه  آنان با اهداء لوح و هدايا تجليل شد.      

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :