آخرین عناوین

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397-23:2 کد خبر:53469

امام جمعه امیرکلا اعلام کرد:

تغییر مدیران ناکارآمد بدون اعمال فشار از سوی جناح‌های سیاسی

امام جمعه امیرکلا گفت: نیاز است استاندار مازندران بدون اعمال فشار از سوی جناح‌ها بر اساس دیدگاه خود نسبت به تغییر مدیران ناکارآمد اقدام کند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام عبدالحسین بابایی با اشاره به اینکه تغییر مدیران ناکارآمد حق استاندار مازندران است، اظهار داشت: مدیران ناکارآمد مانع توسعه استان شده و بر این اساس نیاز است استاندار مازندران بدون اعمال فشار از سوی جناح‌ها بر اساس دیدگاه خود نسبت به تغییر مدیران ناکارآمد اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه مازندران در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اگر انتظار داریم استاندار مازندران موفق باشد نباید در کار ایشان دخالت کنیم و تنها حق نظارت داریم.

امام جمعه امیرکلا یادآور شد: با توجه به اینکه ائمه جمعه پدر معنوی جامعه و نماینده مستقیم و غیر مستقیم مقام معظم رهبری هستند مثل یک پدر باید به مدیر توجه داشته باشند اما دخالت در کار مدیر نکنند چون قدرت مدیر کم می‌شود.

این مسئول ادامه داد: باید اجازه دهیم نظارت ما مثل آئینه باشد و اگر انتقادی هست برای اصلاح امور به آرامی به مسئولان اعلام تا نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

بابایی گفت: کار نماینده مجلس قانون‌گذاری است و این لطفی که نصیب نمایندگان شده است باید در حوزه انتخاباتی خویش فعالیت کنند،اصل کار نمایندگان حضور در مجلس،  قانون‌گذاری و نظارت است و حق دخالت در امور اجرایی و اداری را ندارند.

وی افزود: نمایندگان مردم در مجلس برای پیشبرد امور می‌توانند به استاندار پیشنهاد دهند اما اگر پیشنهاد آنها مقبول نشد حق تحمیل و تحت فشار گذاشتن استاندار را ندارند.

امام جمعه امیرکلا گفت: انتظار داریم همه مسئولان، ائمه جمعه و نمایندگان مردم  در مجلس برای توسعه استان تلاش کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :