آخرین عناوین

پنجشنبه 16 فروردين 1397-12:31 کد خبر:52101

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد:

۵۳۱ عملیات امداد و نجات در مازندران انجام شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از اجرای ۵۳۱ عملیات امداد و نجات برای امداد رسانی به سه هزار و ۳۴۲ آسیب دیده خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر،مجتبی اکبری از انجام ۵۳۱ عملیات در طرح  امداد و نجات نوروزی خبر داد و اظهار داشت: تعداد دو هزار و ۹۵۶ نیروی امدادی همراه با ۳۴۶ ناوگان خودرویی در طرح ملی  امداد و نجات شرکت کرده و به مسافران نوروزی خدمات رسانی کردند.

وی به تعداد سه هزارو ۳۴۲ آسیب دیده در طول ایام اجرای طرح اشاره کرد و گفت: از تعداد سه هزارو ۳۵۲ حادثه در ایام اجرای طرح هزارو ۷۳۷ مصدوم سرپایی و ۲۵۶ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از استقرار ۲۵۰ پایگاه امدادو نجات در طول ایام نوروز خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد ۱۹۹ پایگاه جاده ای و ۷۱ پایگاه شهری از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه جاری در نقاط مختلف استان مستقر بودند.

وی از شرکت دو هزارو ۵۷۵ داوطلب شرکت کننده در طرح فرشتگان رحمت خبر داد و تصریح کرد: در این طرح شش  هزار و۳۳۱ سبد اقلام بین ۱۹هزار و ۷۶۴ بهره‌ور توزیع شد که ارزش ریالی آن به  بیش از شش میلیارد و ۵۱۵میلیون ریال رسیده است.

اکبری به تعداد ۷۲۶ هزارو ۷۳۰ نفر مراجعه کننده تحت پوشش  به طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: ۱۴ هزار و ۹۶۳نفر به ایستگاه های سلامت ،۱۴هزارو ۵۱۷ نفر به فضای دوستدار کودک و ۱۰ هزارو ۹۲۲ نفر به خیمه نماز در این طرح مراجعه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: از تعداد دو  هزارو ۵۴۷ نفر عضو جوان مشارکت کننده در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تعداد ۴۸ هزارو ۸۸۶ نفر  از خدمات طرح سحاب استفاده کردند و تعداد ۶۲۳ هزارو ۷۶۹ بسته فرهنگی و آموزشی نیز در این طرح توزیع شد.

اکبری به شرکت ۶۷۷ داوطلب شرکت کننده در طرح ملی خدمات داوطلبانه اشاره کردو اظهار داشت:۲۸۴ برنامه در قالب این طرح اجرا شد و تعداد سه هزارو ۹۲۵بهره ور از این طرح بهره مند شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :