آخرین عناوین

شنبه 11 فروردين 1397-21:1 کد خبر:52034

مدیرکل منابع طبیعی مازندران ـ نوشهر خبر داد:

حدود 40 هکتار از جنگل‌های کجور طعمه آتش شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ نوشهر گفت: میزان برآورد سطحی از آتش‌سوزی جنگلهای کجور نشان می‌دهد حدود 40 هکتار از این جنگل‌ها طعمه آتش‌سوزی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سیدوجیه الله موسوی عصر امروز با اشاره به آتش‌سوزی روزهای گذشته در جنگل‌های بخش کجور، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:میزان برآورد سطحی از آتش‌سوزی جنگلهای کجور نشان می‌دهد حدود 40 هکتار از این جنگل‌ها طعمه آتش‌سوزی شد.

وی افزود:آتش‌سوزی جنگل‌های بخش کجور از هفت تا 10 فروردین 97 ادامه داشت که در این آتش‌سوزی، سطحی معادل 6 هکتار از جنگل‌های «راشستان» به صورت تنه‌ای طعمه آتش شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ نوشهر با تأکید بر اینکه هرگونه آمار اعلامی از سوی سایر افراد و مراجع اعتبار ندارد، تصریح کرد: همکاران منابع طبیعی تا چند روز دیگر پس از مساعد شدن شرایط جوی با بررسی کامل منطقه، میزان سطح آتش‌سوزی و درختان و نهال‌های آسیب دیده را برآورد می‌کنند و نتایج آن در اسرع وقت اعلام می‌شود.

موسوی گفت:از پوشش لحظه به لحظه رسانه‌های گروهی و کمک تمامی نیروهای منابع طبیعی، مردمی، سپاه و بسیج در اطفاء آتش‌سوزی جنگل‌های بخش کجور کمال تشکر و قدردانی را دارم.

براساس این گزارش، بخش کجور نوشهر دارای 35 هزار هکتار عرصه جنگلی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :