آخرین عناوین

سه شنبه 7 فروردين 1397-14:27 کد خبر:50975

مسئولان راهسازی کمی توجه کنند:

جان مردم راهکلای بابل در خطر است

وضعیت نامساعد جاده روستای راهکلا به مرزون‌آباد سبب شد تا مردم این روستا شاهد اتفاقات ناخوشایند باشند و جان اهالی این منطقه در خطر است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بابل‌نوین، وضعیت نامساعد جاده روستای راهکلا به مرزون‌آباد سبب شد تا مردم این روستا شاهد اتفاقات ناخوشایند بسیاری مانند انحراف‌ و تصادف خودرو باشند.

پیچ‌های خطرناک، عدم تعریض جاده، عدم وجود دید کافی و علائم راهنمایی در جاده راهکلا به مرزون‌آباد علت اصلی واژگونی خودروهای متعدد به زمین‌های کشاورزی مجاور است، مردم در حالی روزانه در این مسیر تردد می‌کنند که هر لحظه خطر تصادف آنان را تهدید می‌کند، اهالی روستا راهکلا از مسئولان بابت بی‌توجهی به این جاده گلایه دارند و این گلایه را بارها در فضای مجازی نشر داده‌اند تا شاید مسئولی مشکل آن‌ها را حل کند.

باتوجه به بازدید حضوری و قول مساعدت استاندار سابق مازندران، بخشدار زرگرشهر و دیگر مسئولان در خصوص نصب علائم و بهبود وضعیت جاده، اما هنوز اقدامی در این زمینه انجام نشد.

گفتنی‌است شورای محل، دهیاری و اهالی روستای راهکلا که از توابع بخش لاله‌آباد بابل است، خواستار توجه و اقدام ویژه مسئولان در این خصوص هستند تا جان ارزشمند افراد، قربانی بی‌توجهی به این جاده نشود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :