آخرین عناوین

يکشنبه 13 اسفند 1396-12:11 کد خبر:50628

مدیر امور آبفا نوشهر خبر داد:

اجرای ۸۷۰۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب در نوشهر

مدیر امور آب و فاضلاب شهری نوشهر از اجرای هشت هزار و ۷۰۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهر خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی آبفا شهری مازندران، محمد موسوی از اجرای هشت هزار و ۷۰۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهر خبر داد و تصریح کرد:عملیات اصلاح و توسعه دو هزار و ۷۰۰ متر شبکه توزیع آب درشهرهای نوشهر و پول درحال اجراست.

وی، با اشاره به اجرای اقدامات لازم برای حفاظت هوشمند تاسیسات آب شرب چشمه های گردوک، اسپی او و ایستگاه سنگ تجن افزود: حفر وتجهیز یک حلقه چاه آب شرب شهر کجور با ظرفیت ۲۰ لیتر در ثانیه نیز درحال انجام است.

مدیر امور آبفای نوشهر، با بیان اینکه عملیات احداث خط انتقال آب به طول ۳هزار و ۵۱۲ متر در اقطار ۶۳ تا ۳۵۰ میلی متری در شهرهای کجور، پول و نوشهر در حال اجراست، تصریح کرد:ایستگاه پمپاژ آب شرب شهر پول با ظرفیت ۲۰ لیتر در ثانیه از دیو چشمه نیز طراحی و عملیات ساخت آن درحال انجام است.

وی، ساماندهی چشمه اسپی او با ظرفیت ۱۰۰ تا ۲۰۰ لیتر در ثانیه ، تکمیل خط انتقال آب ۴۰۰ میلی متری کمربندی نوشهر در راستای افزایش ظرفیت انتقال آب به شرق نوشهر، تعمیر و راه اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور برق اضطراری در چشمه گردوک را از دیگر اقدمات درحال اجرای امور نوشهر عنوان کرد.

موسوی در بخش دیگری از سخنانش به پروژه های درحال اجرای این امور در بخش فاضلاب اشاره و تصریح کرد: ۸ هزار  و ۷۰۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب در نوشهر درحال اجراست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :