آخرین عناوین

دوشنبه 9 بهمن 1396-21:2 کد خبر:50108

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد:

رسیدگی به بیش از 13 هزار فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه 13 هزار و 768 فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی شد، گفت: متخلفان به بیش از 114 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان مازندران، مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از برخورد با متخلفین صنفی و غیر صنفی در استان خبرداد و گفت: در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه فجر قرار داریم و این ایام را با یاد امام راحل و شهدای عزیز گرامی میداریم و برنامه های متنوع در گرامی داشت این ایام در دست اجرا ست.

عباسی افزود: یکی از برنامه های این اداره کل در این ایام پاسخگویی همه روزه به مشکلات ارباب رجوع است و شهروندان محترم می توانند در ساعات اداری در ایام الله دهه فجر جهت پیگیری مشکلات به اداره کل مراجعه نمایند .

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران در خصوص صلاحیت تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی در سه بخش کالا و خدمات ، قاچاق کالا و بهداشت و درمان صلاحیت رسیدگی دارد .

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اذعان نمود : در این سه بخش در صورت دریافت گزارش از مراجع ذی صلاح و سیر مراحل قانونی و اداری و تایید تخلف در شعب متخلفین به مجازات های مقرر در قوانین از جمله جزای نقدی ، تعطیلی واحد ونصب پارچه به عنوان متخلف و دیگر مجازات محکوم خواهند شد.

عباسی خاطر نشان کرد: با توجه اینکه فلسفه تعزیرات رسیدگی فوری بوده لذا پرونده ها در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار میگیرد.

عباسی همچنین به عرضه کنندگان مرغ و تخم مرغ هشدار داد تا قیمت مصوبه را رعایت و از هرگونه افزایش قیمت بدون مجوز خودداری که در صورت گزارش یا مشاهده تخلف با آنان برخورد خواهد شد.

وی در خصوص عملکرد اداره متبوعش گفت: از ابتدای سال  تاکنون درسه  بخش 13هزار و 768 فقره پرونده  در شعب تعزیرات حکومتی مازندران رسیدگی و مختومه شد .

وی افزود:در این مدت متخلفین به مبلغ 114میلیارد و 545میلیون و 458 هزارو 280 ریال جزای نقدی محکوم شدند.مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران تصریح نمود:در این مدت بیشترین تخلف مربوط به عدم درج قیمت 4682  فقره ،گرانفروشی3060 فقره ، عدم ارایه فاکتور خرید1460  فقره ، عدم صدور فاکتور993 فقره ، کم فروشی 586 ، تقلب 357 فقره بود .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :