آخرین عناوین

يکشنبه 8 بهمن 1396-9:33 کد خبر:50064

در سردترین شب ها و روزهای مازندران:

افت شدید گاز در قائم‌شهر و قطع ارتباط تلفن همراه شهرهای مازندران

در حالی که مدیرعامل شرکت گاز مازندران می گوید، هیچ گونه مشکلی در زمینه افت فشار و تامین گاز وجود ندارد اما گاز برخی مناطق قائم شهر قطع و یا با افت شدید فشار روبرو شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی که مردم استان مازندران سردترین روزها و شب های خود را سپری می کنند گاز برخی مناطق قائم شهر قطع و یا با افت شدید فشار روبرو شده است.

براساس این گزارش، شهروندان قائم شهر خصوصا در مناطق خیابان شریعتی (جویبار) ، خیابان امام خمینی ( ره ) و خیابان شهید بهشتی ( کفشگر کلا ) ، قطعی و افت شدید فشار گاز را شاهد هستند.

این در شرایطی است که به گفته شهروندان قائم شهری از دو هفته پیش این مشکلات آغاز شده و هنوز رفع نگردیده است و پیگیری های آنان از طریق شرکت گاز شهرستان و استان بی نتیجه مانده است.

یکی از شهروندان به شمال نیوز گفت: ماموران شرکت گاز قائم شهر در محل حضور می یابند اما با توجه به وسعت قطعی و افت فشار قادر به رسیدگی به همه درخواست ها نیستند .

وی که خود را معلم بازنشسته معرفی کرده است می گوید: به نظرم این یک بحران محسوب شده و باید بصورت استانی و از طریق شرکت گاز مازندران به آن رسیدگی شود و شاید در توان اداره گاز یک شهرستان نباشد.

یکی از ساکنان خیابان جویبار قائم شهر هم گفت: دلمان خوش بود که با احداث خط  لوله دامغان به ساری مشکل افت فشار گاز نخواهیم داشت اما مثل اینکه مشکل اصلی از خطوط گاز نبوده بلکه سومدیریت ها در شرکت گاز استان موجب این مشکلات است.

وی افزود: دهها بار با شرکت گاز استان تماس گرفتیم و شرایط را برایشان توضیح دادیم اما حرکتی که نشان دهنده تسریع در کار باشد مشاهده نشده است.

یک خانم خانه دار نیز گفت: ما الان نزدیک به دو هفته است که گازمان قطع و یا آنقدر ضعیف است که شعله ای ندارد، در سرمای زیاد این چند روزه شرایط برایمان سخت شد، مسئولان گاز استان همه مردم را مثل خانواده خود بدانند.

این شهروند پرسید : واقعا اگر مسئولان گاز استان چنین شرایطی برای خانه های خودشان پیش می آمد حاضر به تحمل آن برای مدت دو هفته بودند ؟

به نظر می رسد با توجه به شرایط بوجود آمده ، مدیران شرکت گاز مازندران باید در اقدامی جهادی و تجمیع امکانات و نیرو مشکل مربوط به این شهرستان را بصورت عملیاتی مرتغع سازند تا خانواده های خانواده های قائم شهر در مناطق مذکور ، از وضعیت کنونی خارج شوند.

همچنین به دلیل بارش برف و پارگی سیم‌های تلفن همراه، امکان ارتباط مردم استان با شهروندان کیاسری از صبح امروز مختل شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :