آخرین عناوین

يکشنبه 8 بهمن 1396-9:31 کد خبر:50063

فرماندار نوشهر اعلام کرد:

انسداد راه‌های اصلی و فرعی بخش کجور بر اثر بارش برف

فرماندار نوشهر از انسداد راه‌های اصلی و فرعی بخش کجور بر اثر بارش برف شب گذشته خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، عبدالصمد صفرنژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش برف سنگین در بخش کجور که از عصر روز گذشته آغاز شد، اظهار کرد: قبل از آغاز بارش برف، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برای استقرار ادوات اداره راهداری، شهرداری‌های پول و کجور و نیز دهیاری‌های روستاهای بخش کجور انجام شد.

وی افزود: ارتفاع بارش برف بین ۳۰ تا ۶۰ سانتی‌متر متغیر در مناطق مختلف روستایی سبب مسدود شدن راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی بخش کجور شد و مدارس ابتدایی این منطقه را به تعطیلی کشاند

فرماندار نوشهر تصریح کرد: ۴۰ خودروی گرفتار در برف و بوران شب گذشته در راه‌های بخش کوهستانی کجور توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر و راهداری رهاسازی و نجات داده شدند.

این مسئول بیان کرد: هم‌اکنون مسیرهای مواصلاتی به روستاهای بخش کجور توسط راهداری، شهرداری‌های پول و کجور، بخش خصوصی و دهیاران در حال پاک‌سازی و بازگشایی است.

صفرنژاد گفت: از همه مردم و مسافرانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی بخش را دارند می‌خواهیم که اگر سفرشان غیرضروری است، از آن خودداری کنند و یا در صورت نیاز به سفر، حتماً البسه گرم و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ با خود به همراه داشته باشند و خودرو دارای سوخت کافی باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :