آخرین عناوین

پنجشنبه 7 دی 1396-23:38 کد خبر:49548

شهردار ساري اعلام کرد:

احداث زيرگذر ميدان هلال احمر

شهردار ساری در جلسه شوراي اداري شهرداري به اجراي پروژه هاي عمراني اشاره نموده و اظهار داشت:احداث زيرگذر ميدان هلال احمر در دستور كار قرار گرفته و اجرايي خواهد شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري ، جلسه شوراي اداري شهرداري مركز استان با حضور شهردار ساري ، معاونان ، شهرداران مناطق ، مديران واحدها و مديران عامل سازمان هاي تابعه شهرداري برگزار گرديد.

در اين جلسه مهدي عبوري شهردار ساري با گراميداشت نهم دي ماه روز بصيرت ضمن اشاره به بازنشستگي مديرعامل سازمان آرامستان و مدير طرح تفصيلي و نيز لزوم استفاده از تجارب آنان گفت: با ابلاغ طرح تفصيلي جديد ، اين واحد بايد پوياتر از گذشته گام برداشته و در شهرداري هاي مناطق نيز از توانمندي افراد حاذق در اين زمينه بهره برداري گردد.

وي در ادامه به طرح هم سطح سازي قبور در آرامستان ساري اشاره نموده و اظهار داشت: با تغيرات مديريتي در اين سازمان مسير ريل گذاري شده در زمينه اجراي طرح هم سطح سازي قبور استمرار يابد و در اين راستا مديريت شهري حمايت هاي لازم را انجام خواهد داد.

شهردار ساري اقدامات سازمان ميادين ميوه و تره بار در ساماندهي دستفروشان را گام موثري براي رفاه حال شهروندان دانست و بيان كرد: ايجاد بازارهاي جديد ، درآمدپايدار و برنامه ريزي براي فروش محصولات كشاورزي با قيمت مناسب در دستور كار اين سازمان قرار گيرد و اجرايي شود.

احداث زيرگذر ميدان هلال احمر اولويت پروژه هاي عمراني

شهردار ساري در ادامه سخنان خود به اهميت اجراي طرح هاي ترافيكي در مركز استان اشاره نموده و اظهار داشت: با احداث پل هاي سردار شهيد نوري در منطقه ذغالچال و زيرگذر فرح آباد بخش بزرگي از ترافيك اين مناطق روان سازي شده لذا با توجه به بررسي هاي صورت گرفته احداث زيرگذر ميدان هلال احمر نيز در دستور كار قرار گرفته و بزودي عملياتي خواهد شد.

عبوري اجراي اين زيرگذر را اولويت پروژه هاي عمراني اعلام كرد و افزود: با تجاربي كه از احداث زيرگذر فرح اباد كسب شد مي توان در كمترين زمان ممكن و به بهترين وجه اين پروژه را اجرايي نمود.

اين عضو شوراي شهرداري هاي و دهياري هاي كشور استفاده از ناوگان حمل و نقل درون شهري را از ديگر عوامل كاهش گره هاي ترافيكي دانست و ادامه داد: با اجراي طرح هاي جديد و جانمايي ايستگاههاي درون شهري و برون شهري در مكان هاي مناسب ، استفاده  شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومي مطلوب تر خواهد بود.

استفاده از شبكه فيبر نوري / ايجاد درآمد پايدار

در ادامه اين جلسه شهردار مركز استان با اشاره  به اجراي پروژه فيبر نوري در سطح شهر گفت: سازمان فناوري اطلاعات و امار شهرداري بايد با همكاري شهرداري هاي مناطق عمليات اجراي اين پروژه را به اتمام برساند و در اين زمينه با طراحي نقشه مسير اين فيبر و ارائه آن به واحدهاي مربوطه ، در ترميم آسفالت و حفاري هاي معابر و خيابان هاي سطح شهر آسيبي به اين شبكه وارد نگردد.

اين مسئول ادامه داد: سازمان فناوري اطلاعات و آمار شهرداري ساري مي تواند با طراحي برنامه هاي مختلف رايانه اي براي سازمان هاي تابعه ، ضمن توليد اشتغال درآمد پايدار را نيز داشته باشد.

كار اصولي با تلاش مضاعف ميسر خواهد شد

عبوري در ادامه سخنان خود به طرح تفكيك زباله از مبدا اشاره نموده و تصريح كرد: اجراي اين طرح با مشاركت و همراهي شهروندان به نتيجه خواهد رسيد و در اين زمينه سازمان مديريت پسماند با جانمايي ايستگا ه هاي تپش (تفكيك پسماند شهر) اقدامات موثري در دستور كار قرار گرفته است.

وي تاكيد كرد: كار اصولي با تلاش مضاعف اجرايي خواهد شد و اميدواريم براي عملياتي نمودن طرح هاي مختلف ، مجموعه شهرداري ساري بيش از پيش تلاش نمايد.

آزمايشگاه فني مكانيك خاك شهرداري ساري برتر در كشور

شهردار ساري در بخش ديگري از اين جلسه امكانات آزمايشگاه فني مكانيك خاك شهرداري ساري را مورد توجه قرار داد و افزود : اين آزمايشگاه در كشور برتر بوده و براي  مراحل آزمايشگاهي قبل از اجراي پروژه هاي مختلف و ساخت و سازها در اين مكان برنامه ريزي انجام گيرد.

پروژه سر درب ورودي هاي شهر ساري

عبوري به طراحي و اجراي پروژه اي ماندگار در مركز استان اشاره نموده و گفت: اجراي طرح سر درب ورودي شهر ساري به طول 80 متر و ارتفاع 25 متر با معماري بومي اسلامي در دستور كار قرار گرفته و با تامين بودجه مربوطه عملياتي خواهد شد.

احداث شهر بازي مطالبه شهروندان

شهردار ساري احداث شهر بازي در پارك جنگلي زارع را مطالبه شهروندان عنوان كرد و اظهار داشت: احداث شهر بازي در اين مكان 80 هكتاري در حال اجراست و امكانات مورد نياز گردشگران و شهروندان در اين پارك جنگلي پيش بيني شده و در دست اقدام است.

وي به عبور و مرور در مسير اين پارك جنگلي اشاره نموده و افزود: سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري با برنامه ريزي و كارشناسي نسبت به ساماندهي و اصلاح ورودي و خروجي اين پارك اقدام نمايد.

بوستان ولايت بزرگترين مجموعه فرهنگي اجتماعي شمال كشور

اين مسئول در ادامه سخنان خود به پروژه احداث بوستان ولايت اشاره نموده و گفت: با اقداماتي كه در راستاي ارائه خدمات و امكانات در اين بوستان پيش بيني شده ، آن را به بزرگترين مجموعه فرهنگي اجتماعي شمال كشور اين زمينه مبدل نموده است.

عبوري خاطر نشان كرد: احداث بوستان ولايت در فاز نهايي قرار دارد و بزودي به بهره برداري خواهد رسيد.

شايان ذكر است در پايان جلسه شوراي اداري شهرداري ساري با اهدا لوح تقدير از خدمات سي ساله توهمي مديرعامل سابق سازمان بهشت رضا (ع) و قريشي مدير سابق طرح تفصيلي كه به درجه بازنشستگي نائل آمده اند قدرداني گرديد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :