آخرین عناوین

جمعه 24 آذر 1396-13:54 کد خبر:48311

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معارفه شد:

معارفه شهردار جدید بابل

مراسم معارفه شهردار جدید بابل در سالن کنفراس شورای این شهرستان با حضور مسئولان استانی وشهرستانی برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، علی نبیان، شامگاه پنج شنبه، در مراسم معارفه شهردار بابل در سالن کنفراس شورای این شهرستان اظهارداشت: نباید با مدیریت ضعیف و غیرکارشناسی باعث اجرای پروژه‌هایی شویم که باعث ایجاد نگرانی برای مردم می‌شود و به جای حل کردن یک مسئله آن مسئله به‌عنوان یک مشکل در شهر  باقی بماند.

وی با بیان اینکه زباله به‌عنوان طلای کثیف یک فرصت است که باید با برنامه‌ریزی درست درصدد حل آن برایم، افزود: طرح‌های عمرانی خوبی در بخش تصفیه شیرابه‌های انجیلسی و کمپوست این شهرستان صورت گرفته که تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون عمرانی استاندار مازندران بیان داشت: در این استان روزانه دو تا سه هزار تن زباله تولید می‌شود که در زمان مسافرت حجم این زباله ۲ تا ۳ و نیم برابر افزایش می‌یابد،اما با اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء ۳۰ درصد زباله‌های تولیدی استان کاهش می‌یابد و این امر یک گام مثبت در حفظ محیط زیست مازندران خواهد بود .

نبیان در بخشی دیگر از سخنانش به حضور پرشکوه مردم این شهرستان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: هر زمانی که لازم بود، مردم پرشور در صحنه حاضر شدند؛ پس حق مدیران بر مردم آن است که با فعالیت شبانه‌روزی خدمات شایسته‌ و قابل لمس را برایشان ارائه دهند.

معاون عمرانی استاندار مازندران اظهارداشت: همه ما به مردم بدهکاریم و باید دین خود را به مردم ادا کنیم و زمانی که ردای خدمت برتن می‌کنیم باید آرامش و آسایش را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم و موفقیت در مدیریت حوزه شهری در سایه حمایت و همدلی شورای اسلامی با شهرداری امکان‌پذیر است.

بابل در حوزه مدیریت شهری قهرمان ملی می خواهد

در ادامه این مراسم، جهان پهلوان امامعلی حبیبی، اسطوره کشتی آزاد ایران و جهان، گفت: شهرستان بابل در حوزه مدیریت شهری قهرمان ملی می‌خواهد و هر انسانی که بتواند در زندگی خود برای مردم مفید باشد و به آنان خدمت کند، یک قهرمان واقعی است.

وی افزود : امروز زمان آن رسیده است که اختلافات کنار گذاشته شود و در سایه وفاق همدلی برای توسعه این شهرستان گام برداشت .

ولی زاده فرماندار ویژه شهرستان بابل، در ادامه این مراسم، اظهار داشت: چهره خسته این شهر باید تغییر کند و بتواند در رشد و توسعه پایدار گام‌های بلندی بردارد و این زمانی امکان‌پذیر است که مدیریت شهری با همدلی سه ضلع مثلث شورای شهر، شهردار و مردم در یک راستا گام بردارد.

وی ادامه داد: هدف همه مدیران  باید خدمت به مردم باشد و شهرداری جای نگاه‌های جناحی نیست و شهردار باید با رویکرد پروژه محوری و تکریم ارباب رجوع و آسایش شهروندان و درآمد پایدار به اجرای برنامه‌های خود بپردازد.

ولی‌زاده بیان داشت: ما امروز نیازمند شهری با نشاط هستیم و امیدواریم در فضای جدید مدیریت شهری بتوانیم شاهد افزایش نشاط شهروندی و رفاه و آسایش مردم باشیم.

در ادامه، محسن کبود فیروزجائی شهردار جدید بابل گفت: تجربه تاریخی نشان داده است که با تعامل می‌توان کارهای بزرگی انجام داد و با این روش می‌توانیم به مردم خدمات ارزشمندی ارائه دهی و باید دغدغه‌ها و صدای مردم را بشنویم و برای حل آن مشکلات نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

کبود فیروزجائی ابراز امیدواری کرد تا با بهره‌گیری از نظر نخبگان و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود، مسیر توسعه متوازن شهر بابل و رفع مشکلات پیش رو هموارتر شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :