آخرین عناوین

پنجشنبه 5 مرداد 1396-10:0 کد خبر:44088

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران اعلام کرد:

مازندران از زیرساخت مناسب هوایی و دریایی برخوردار نیست

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران گفت: مازندران از زیرساخت مناسب هوایی و دریایی برخوردار نیست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، جعفر قمی در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه شهرستان بابلسر نگین شهرهای مازندران است، اظهار داشت:برخورداری از موهبت الهی و طبیعی دریا و رودخانه شرایط ممتازی را برای این شهرستان به ‌وجود آورده و موجب شد، تمام مردم کشور ما بابلسر را به عنوان مقصد سفر خود در مازندران انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه برند بسیاری از محصولات کشاورزی از جمله توت‌رنگی و نیشکر در شهرستان بابلسر قرار دارد، تصریح کرد: اما این شهرستان نتوانسته است در معرفی برند محصولات کشاورزی خود موفق عمل کند و به جایگاه واقعی خود در سطح کشور دست یابد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با اشاره به اینکه شهرستان بابلسر از بیشترین طول دریا و رودخانه بهره‌مند است که این امر می‌تواند فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری و ایجاد درآمد پایدار برای این شهرستان به‌وجود آورد، بیان کرد: در حال حاضر این فرصت به معضل تبدیل شده است و رسوب و طغیان رودخانه مشکلات زیادی برای مردمی که در حومه آن زندگی می‌کنند، به‌وجود آورده است.

این مسئول با بیان اینکه بزرگ‌ترین دانشگاه استان در این شهرستان وجود دارد، گفت: با استفاده از ظرفیت نخبگان و اساتید راه حلی برای رفع این معضل در نظر گرفته شود.

قمی با بیان اینکه مازندران از زیرساخت مناسب هوایی و دریایی برخوردار نیست، اظهار کرد: استان مازندران باوجود داشتن بسیاری از ظرفیت‌ها اما استانی محروم و کم‌برخوردار از لحاظ زیرساخت دریایی و هوایی است.

وی با بیان اینکه هزینه و سرمایه‌گذاری در بحث زیرساخت‌های دریایی و هوایی هزینه نیست بلکه درآمد پایدار برای توسعه پایدار است،افزود: مسئولان طرح‌هایی ارائه دهند که منتج به نتیجه شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران در پایان گفت: اگر نتوانیم از امکانات و ظرفیت‌های شهرستان برای تولید بیشتر، اشتغال‌زایی و فراهم کردن امکانات و رفاه بیشتر برای شهروندان استفاده کنیم، فرصت را از دست می‌دهیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :