آخرین عناوین

شنبه 12 فروردين 1396-11:6 کد خبر:41545

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد:

برپایی 61 خیمه معرفت در قالب طرح آرامش بهاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به استقبال مسافران از بقاع متبرکه، گفت: 61 خیمه معرفت در قالب طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه مازندران برپا شده است.


به گزارش خزرخبر، ستارعلیزاده اظهار داشت: طرح نوروزی آرامش بهاری در راستای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی در بقاع متبرکه مازندران در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در 274 بقعه متبرکه و آستانه مبارکه امام‌زادگان مازندران در حال برگزاری است، افزود: 61 خیمه معرفت در قالب طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه مازندران برپا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه 212 روحانی مبلغ در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت با اوقاف استان همکاری می‌کنند، تصریح کرد: 60 روحانی مبلغ اعزامی از قم در طرح نوروزی آرامش بهاری مازندران حضور دارند که در خیمه‌های معرفت فعالیت می‌کنند.

علیزاده با اشاره به استقبال خوب مسافران و گردشگران نوروزی از آستان مقدس امام‌زادگان و بقاع متبرکه مازندران، گفت: در ایام طرح نوروزی آرامش بهاری بیش از 4 میلیون زائر به زیارت آستانه مقدس امام‌زادگان مازندران تشرف یافتند.

وی با بیان اینکه بیش از 160 هزار مسافر نوروزی از خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری مازندران بازدید کردند، خاطرنشان کرد: تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی و پاسخگویی به شبهات دینی زائران از اهداف خیمه‌های معرفت به‌ شمار می‌رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد:غرفه مشاوره خانواده و کلاس‌های تحکیم خانواده از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری در خیمه‌های معرفت مازندران به‌شمار می‌رود که روحانیون متخصص این حوزه آموزش‌های لازم را به زوج‌ها داده‌اند.

علیزاده در پایان گفت: مستندسازی از طرح آرامش بهاری برای ترویج و گزارش‌دهی از این طرح ملی از جمله اقدامات روابط عمومی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران بوده که با مشارکت رسانه‌ها انجام شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :