آخرین عناوین

جمعه 22 بهمن 1395-23:9 کد خبر:40872

ناتوانی پلیس فتا و دستگاه قضائی مازندران!!؟؟؟

یک کانال تلگرامی شهر ساری را بهم ریخت/سکوت سوال برانگیز مسئولان امنیتی

پلیس فتا و دستگاه قضائی مازندران در مقابل یک کانال تلگرامی توان برخورد و مقابله خود را جهت جلوگیری از تشویش اذهان عمومی از دست داده اند.


به گزارش خزرتیترخبر،طی چند سال اخیر که در شهرداری ساری تغییرات زیربنایی و اساسی به خصوص در حوزه شهردار و معاونانش و همچنین برخی از اعضای شورای شهر صورت گرفته است،مخالفان این گروه نیز دشمنی های خود را افزایش داده اند.

مهدی عبوری ،شهرداری که همانند برادران شهیدش و بر پایه دین و ایمان خود در سنگری دیگر برای خدمت به مردم کشور و شهر خود به جهاد برخواست،متاسفانه روزبه روز سنگ اندازی ها و مخالفان خاص را بیشتر از قبل در راه توسعه ساری مشاهده نمود، اما هنوز با مقاومت جهاد گونه خود توانسته به راه کارشناسانه و مردم پسند خود ادامه دهد.

در چند ماه اخیر با تغییر فرماندار ساری، بسیاری از افراد با ایجاد تفرقه بین شهردار و فرماندار با تجربه ساری، تا حدودی ارتباط بین این دو دوست قدیمی و مسئول شهر را کمرنگ نموده اند، اما خوشبختانه نتوانسته اند تاکنون به اهداف خود کامل برسند.

برخی از افراد نیز سعی نموده اند دامادی نماینده جوان و پرکار ساری را در مقابل شهردار قرار داده و وی را مخالف شهردار نشان دهند، اما باز هم موفقیت کاملی بدست نیاورده اند زیرا که دامادی و عبوری مصالح شهر را بر مصالح برخی اطرافیان ناصالح خود ترجیح داده اند و فریب آنها را نخورده اند.

در طی ماه های اخیر و با توجه به اینکه به انتخابات شورای شهر نزدیک می شویم، گروه های مخالف شهردار و توسعه ساری ،با توجه به اینکه تا کنون نتوانسته اند به اهداف کامل خود با سنگ اندازی بر سر راه عبوری و تیم او برسند با راه اندازی کانال تلگرامی ای به نام گومش و سایت های مجازی،سعی در فلج کردن شهردار و همچنین برنده نمودن کاندیداهای مخالف شهردار و توسعه ساری جهت ورود به شورای شهر نموده اند که باز هم تاکنون نتوانسته اند به اهداف کامل خود برسند.

براساس شنیده ها از منابع آگاه، چندین شکایت از سوی برخی اعضای شورای شهر و خیرخواهان ساری از یکی از کانال هایی که در تلگرام (گومش) فقط سعی در تخریب شهردار ساری و  تیم وی را دارد به دستگاه قضایی و پلیس فتای مازندران شده است که متاسفانه تاکنون اقدام جدی جهت فیلتر نمودن و یا دستگیری افراد خاطی صورت نگرفته است.

احضار و بازجویی از برخی از افراد و کارمندان شهرداری و فقط برای رفع تکلیف از سوی دستگاه های امنیتی نمی تواند دلیلی قانع کننده برای پیگیری ویژه این موضوع و همچنین سکوت معنادار پلیس فتا در مقابله با این کانال تلگرامی باشد.

آنچه که جالب توجه و مورد سوال برای بسیاری از مردم و مسئولان می باشد این است که چطور دادستان موفق مرکز استان و مسئولین قضائی و همچنین پلیس پر ادعای فتای مازندران در برخورد با شبکه های مجازی و رسانه های فعال و همچنین گروه های تلگرامی مفید، در سریعترین زمان ،دستور فیلتر نمودن یا بستن کانال ها و گروه های تلگرامی را صادر می نماید، اما در فیلتر نمودن یا بستن یک کانال تلگرامی تشویش کننده ناتوان می باشند؟آیا می توان به راحتی باور نمود که دستگاه قضائی و مخصوصاً پلیس پرادعای فتای مازندران توانایی فیلتر کردن یا بستن یک کانال تلگرامی را ندارد؟آیا باید باور نمود که پلیس فتای مازندران توانایی دستگیری ایجادکنندگان این کانال را ندارد؟

اگر اینچنین باشد پس باید بزودی منتظر کانال ها و گروه های تلگرامی دیگری نیز باشیم که بر علیه هریک از مسئولین استانی و شهرستانی و حتی کشوری مطالب کذب و توهین آمیزی منتشر نمایند و نسبت به تشویق اذهان عمومی اقدام نمایند.

خبرهای رسیده به خزرتیترخبر حاکی از آن است که با توجه به عدم برخورد قاطع با این کانال تلگرامی(گومش)توسط دستگاه قضائی و امنیتی در مازندران، به زودی شاهد ایجاد کاناهای توهین آمیز دیگری به مسئولین و مقامات خواهیم بود.

لازم به ذکر می باشد از آنجائیکه دستگاه قضائی و پلیس فتای مازندران در اغلب موارد، با اعمال فشار و تهدید به برخوردهای خاص با رسانه ها و علی الخصوص خزرتیترخبر در چندین مورد سابقه طولانی دارند، امیدواریم حداقل در این مورد اعمال فشار ننمایند و در برخورد با کانالهای تشویش کننده اقدام جدی بعمل آورند چرا که ظرفیت انتقاد پذیری مسئولین استان بسیار پایین می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • فاطمه احمدی
    شنبه 23 بهمن 1395-13:13


    دست اندرکاران کانال گومش چون خودتون نتونستید برای این شهر کاری کنید چرا شهرداری و شورای شهر ساری زیر سوال می برید؟؟ چرا به جای همفکری و همیاری با مسئولین مدیریت شهری برای تبدیل ساری به کلانشهر سعی در تخریب شون دارید... واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟
    مردان خستگی ناپذیری چون مهدی عبوری با این تهدیدات پا پس نمیکشن و مصمم تر از قبل کارشون ادامه میدن.

    • شهروند ساروی
      شنبه 23 بهمن 1395-12:35


      مسئولین قضائی مرکز استان لطفاً دست به کار بشید، نباید که حتماٌ اتفاقات بزرگتری تو جامعه رخ بده که مسئولین امنیتی اقدام کنند، چرا باید این اجازه داده باشه که یه عده به راحتی به اعضای شورا و شهردار توهین کنند.

      • رضایی
        شنبه 23 بهمن 1395-11:16


        متاسفم برای آقایونی که قصد سنگ اندازی و خراب کردن شهردار دارن، شهرداران قبلی چیکار کردن جز عملکرد ضعیف در زمینه ی عمرانی و فرهنگی؟؟؟ یکی هم اومد داره کار میکنه مخالفان چشم دیدن ندارن چون دنبال منافع شخصی خودشون هستن... جای تاسف داره اگه یه ساروی چشمش به کارهای شهرداری ساری درچندسال اخیر ببنده و حرفای واهی چنین کانالهایی قبول کنه.

        • دا
          شنبه 23 بهمن 1395-8:28


          با عرض سلام واحترام
          متاسفانه برخي بحث نقد با تخريب اشتباه گرفتن
          هرچه به انتخابات شورا نزديك ميشيم تخريب ناجوانمردانه زياد تره
          نامردها حتي به مساعل ريز خانواده هم كار دارن
          چه هزينه هايي ميكنند معلومه منافع زيادي عايدشان مياد شنيديم سرور اين سايت خارج كشورهه