آخرین عناوین

دوشنبه 18 بهمن 1395-10:59 کد خبر:40819

تغییر موضع جناب مدیرعامل:

درد دل‌های آقای مدیرعامل با یک خبرنگار و پشیمانی از اظهارات!!

جناب مدیرعامل نسبت به تیتر منتشرشده اعتراض کرد و گفت: متأسفانه خبرنگار محترم تفسیر به رأی نموده و نظر شخصی خود را بیان داشتند.


به گزارش خزرخبر وبه نقل از فارس،حسین شادرس مدیرعامل شرکت مجمتع کاغذ امیرآباد در گفت‌وگوی خود با فارس به مشکلاتی که برای این واحد تولیدی در زمان راه‌اندازی به ‌وجود آمد اشاره کرد، خبرنگار ما نیز آنچه که وی مطرح کرده بود را تنظیم کرد.

وی به مشکلاتی که بانک عامل برایش به‌وجود آورد اشاره کرد، با چالشی که با محیط زیست مازندران داشت صحبتی به میان آورد، به مسئله‌ای که شرکت گاز مازندران برایش به‌وجود آورد نیز گریزی زد و همچنین به قولی که دولت برای کمک 35 میلیاردی به این واحد تولیدی داد، اشاره‌ای کرد.

خبرگزاری ما نیز بر اساس این گفته‌ها و با توجه به اینکه این واحد تولیدی عملیات اجرایی خود را از سال 78 شروع کرد و اجرای این پروژه 17 سال زمان برد و براساس گلایه‌های مدیرعامل، خبری را با تیتر «چرایی زمین‌گیر شدن سرمایه‌گذاران در مازندران و نیز عدم پایبندی دولت به تعهداش در قبال تولیدکنندگان» منتشر کرد.

پس از انتشار این خبر مدیرعامل این واحد تولیدی نسبت به انتشار آن واکنش نشان داد و توضیحاتی را ارسال کرد.

در توضیحات مدیرعامل واحد تولیدی کاغذ امیرآباد آمده است: در خصوص عنوان به‌کار گرفته شده متأسفانه خبرنگار محترم تفسیر به رأی نموده و نظر شخصی خود را در خصوص دولت محترم بیان داشتند، در صورتی که اینجانب بیان کردم عدم تخصیص منابع بانکی و پرداخت تسیهلات از دولت‌های گذشته تاکنون بوده و نه یک دولت خاص.

در خصوص مبالغ واریزی به شرکت گاز مازندران هم در فایل صوتی و هم در فایل متنی ارسالی مبلغ 170 میلیون تومان ذکر شده ولی اشتباهاً مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان درج گردیده که بدین ترتیب اصلاح می‎گردد.

در پایان عرائضم مراتب تشکر از همکاری و همراهی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان مازندران که در پاره‌ای از موارد در صدد رفع مشکلات این شرکت برآمدند و متأسفانه خبرنگار محترم حذف کردند، به گزارش فوق اضافه می‎شود.

* خبر تأییدشده توسط مدیرعامل

* چند سؤال خبرنگار این خبر از آقای مدیرعامل

آیا عدم پرداخت 35 میلیارد تومان وعده داده شده از جانب دولت در سال 93 مربوط به فعالیت دیگر دولت‌ها می‎شود؟ این در حالی است که در مطلب منتشرشده اسم هیچ دولتی ذکر نشد.

در بخشی از جوابیه مدیرعامل به عدم تخصیص مناب بانکی و پرداخت تسهیلات مصوب از دولت‎های گذشته تاکنون اشاره کرده و در خبر منتشرشده اشاره به اقدام یا عدم اقدام دولت خاصی نبود، این در حالی است که مدیرعامل این واحد تولیدی به صراحت اعلام کرد که در سال 93 دولت قرار بود مبلغ 35 میلیارد تومان برای حمایت از این واحد تولیدی پرداخت کند ولی تاکنون این وعده دولت در ارتباط با این واحد تولیدی عملیاتی نشد.

مدیرعامل این واحد تولیدی در حالی نسبت به تیتر منتشرشده در خبر اعتراض کرد که خودش در مصاحبه به مشکلاتی که با محیط زیست، شرکت گاز استان، بانک عامل و عدم پرداخت تعهد 35 میلیارد تومانی دولت اشاره کرد، آیا عدم همراهی چهار ارگان و بازپرداخت وام 12 میلیارد تومانی به 27 میلیارد تومان و طولانی شدن اجرای پروژه از سال 78 تاکنون به‌دلیل همان مشکلاتی که مطرح شد باعث زمین‎گیر شدن یک سرمایه‎گذار نمی‎شود؟

در ارتباط با مبلغ واریزی شرکت گاز استان ممکن است اشتباه تایپی رخ داده باشد که این موضوع پس از پیگیری مسئولان این واحد تولیدی اصلاح شد.

مدیرعامل این واحد تولیدی در بخشی از مصاحبه خود به همراهی سازمان، صنعت معدن و تجارت اشاره کرد که این موضوع در خبر گنجانده نشد؛ هر فردی مسئولی موظف هست که با تولید کنندگان همراه باشد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت امکانات دولتی دریافت می‎کند که از فعالان اقتصادی حمایت کند و این وظیفه اوست و نیازی به تقدیر و تشکر آقای مدیرعامل نبود.

خبرنگار فارس در راستای حمایت از تولید و دغدغه تولیدکننده متن تنظیم‌شده مصاحبه را در اختیار مدیرعامل قرار داد تا مواردی را که ممکن است برای این تولیدکننده حساسیت ایجاد کند را حذف کند، متولیان این واحد تولیدی پس از تأیید متن و ارسال آن به خبرنگار فارس خبر را تأیید کردند که مستندات آن موجود است.

براساس همین گزارش، فایل صوتی اظهارات آقای شادرس موجود است که در اختیار مخاطبان این رسانه قرار می‌گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :