آخرین عناوین

يکشنبه 8 تير 1393-15:39 کد خبر:392

باز هم انتصاب در دانشگاه

سرپرست جدید دانشکده فنی امام باقر(ع) مرکز مازندران معرفی شد

مسعود کریمی سرپرست دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری، مسعود کریمی سرپرست این دانشکده فنی ساری شد.

مشاور عالی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر اظهار داشت: نعمت امنیت و سلامت در جامعه امروز مرهون تلاش‌ها و زحمات شهدا است.

محمد غفاری با اشاره به قالب و هدف طراحی دانشگاه‌ها اظهار داشت: هدف از تشکیل دانشگاه‌های نسل اول و اولین آموزشکده‌ها، تربیت دبیر فنی و نیروی انسانی لازم برای آموزش و پرورش و سازمان‌های دولتی بود و تقویت صنعت مورد غفلت قرار گرفته بود.

وی افزود: دانشگاه نسل دوم بعد از انقلاب فرهنگی به منظور تقویت رشته‌های مهندسی، تربیت تکنسین متخصص و مدیران میانی صنایع تشکیل شد و دانشگاه نسل سوم و یا دانشگاه کارآفرین به این معنا است که ما هم باید دانشگاه کاملاً صنعتی داشته باشیم و هم صنعت دانشگاهی که این امر بسیار مهم است.

این مسئول ادامه داد: دانشگاهی که بر مبنای فضای کسب و کار، شرکت‌های دانش‌بنیان، نیروهای کارآفرین و تقویت افرادی که هر کدام ظرفیت راه‌اندازی یک بنگاه اقتصادی کوچک را داشته باشند شکل گرفته باشد.

غفاری در پایان یادآور شد: رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای آموزش مهارت و تربیت تکنسین ماهر است و با توجه به ظرفیت عظیم و پتانسیل بالای دانشگاه فنی و حرفه‌ای اگر در جهت هم‌افزایی و اصلاح این سیستم به سمت نقطه روشنی که برای آینده ترسیم شد حرکت شود قطعاً در زمانی کوتاه این دانشگاه می‌تواند به دانشگاهی سرآمد در بین دانشگاه‌های وزارت علوم تبدیل شود.

در این مراسم از فعالیت و تلاش‌های ناصر صداقتی‌پور قدردانی و کریمی به عنوان سرپرست جدید دانشکده معرفی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :