آخرین عناوین

دوشنبه 31 خرداد 1395-17:44 کد خبر:24179

اتفاقی عجیب و غیرمنتظره در مازندران!!!!

نشست معنادار شهردار و اعضای شورای شهر ساری با استاندار مازندران

در اقدامی غیرمنتظره اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ساری با استاندار مازندران دیدار کردند.


به گزارش خزرتیترخبر،اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ساری با ربیع فلاح استاندار مازندران دیدار کردند.

براساس این گزارش،در این دیدار عبوری شهردار ساری و تعدادی از اعضای شورا مشکلات پیش روی مدیریت شهری در مرکز استان را با استاندار مازندران در میان گذاشتند و فلاح نیز دستورات لازم را برای رفع این موانع و مشکلات صادر کرد.

استاندار مازندران در نشست با اعضاي شوراي شهر و شهردار ساري گفت : شهرداريها بيشترين نقش را در رضايتمندي مردم دارند.

ربيع فلاح جلودار از اقدامات در حال انجام شهرداري ساري تشكر كرد و گفت: در چند سال گذشته فعاليتهاي شهرداري در ساري نمود بيشتري يافته است ولي اين روند بايد تقويت شود و شهرستان ساري به جايگاه اصلي خود برسد.

وي گفت: اين موفقيت ها در سايه همدلي و همراهي شوراي شهر و شهرداري و با حمايت نماينده معزز ولي فقيه به دست آمده و ضرورت دارد اين همدلي و همزباني همچنان تداوم يابد .

فلاح به مشكل اشتغال در استان اشاره كرد و گفت : استان در حوزه اقتصادي فعاليتهاي خوبي داشته و در حوزه رفع موانع توليد بيش از 600 مصوبه داشته كه 300 مصوبه آن اجرايي شده و همه دستگاهها و شهرداريها هم مي توانند با همگرايي براي رفع مشكلات استان گام بردارند.

وي تاكيد كرد : در استان همگرايي بسيار خوبي ايجاد شده است و همه از اين فرصت براي خدمت به مردم و كاهش مشكلات آنان استفاده كنند.

استاندار مازندران تاكيد كرد: خستگي براي ما معنا ندارد و نبايد نيروهاي همديگر را خنثي كنيم  و بايد با صداقت و حسن نيت به فكر حل مشكلات مردم باشيم .

وي حضور حسين زادگان به عنوان فرماندار ساري را ظرفيت خوبي براي مركز استان خواند و گفت : كميته انطباق حق فرماندار است و فرمانداري هم بايد نگاهش كمك به حل مشكلات مردم باشد.

استاندار مازندران در پايان به مباحث مطرح شده توسط شهردار ، رئيس شوراي شهر و اعضاي شوراي شهر ساري پاسخ داد و گفت: توسعه و آرامش شهرستان ساري براي حاكميت مهم است و ما انتظار داريم تا ساري توسعه همه جانبه يابد.

در اين نشست شمشير بند رئيس شوراي شهر ساري تعامل و وفاق را براي توسعه مركز استان بسيار ضروري خواند و گفت : شورا تبلور عزم ملي است و الحمدلله امروز وحدت و همدلي شوراي شهر و شهرداري زمينه ارائه خدمات مطلوب را به مردم فراهم كرده است .

وي تاكيد كرد : در اين مدت فقط 22 كيلومتر كانال براي جمع آوري و مهار آبهاي سطحي احداث شده است.

 وي خواستار نگاه ويژه و عملياتي مديران اجرايي استان به مركز استان شد و گفت : انتظار داريم تا در زمينه آغاز عمليات فاز دوم پارك ملل مساعدت و همكاري بيشتري صورت گيرد .

در ادامه محمدي كيادهي ، نجاريان ، نفجم ، احمدي از اعضاي شوراي شهر ساري به بيان نظرات و انتظارات خود پرداختند .

همچنين نبيان معاون عمراني استانداري مازندران گزارشي در مورد اقدامات انجام شده و رويكردهاي كميته انطباق در استان ارائه نمود.

سپس مهدي عبوري شهردار ساري به ارائه گزارشي در مورد فعاليتها و اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري پرداخت و گفت : اقدامات بسيار خوبي در شهر ساري شروع شده و با همكاري شوراي شهر و مديران بايد تداوم يابد.

وي رابطه خود با استاندار مازندران را رابطه اي پدر فرزندي خواند و گفت: با زبان روزه شهادت مي دهم استاندار جهادي و صبور مازندران اهل قوميت گرامي و جنگ شهرها نيست و تصميماتش بر اساس منطق ، كار و توسعه استان است

وي تصريح نمود: اين روحيه استاندار بايد به ديگر دستگاهها هم سرايت كند.

عبوري در ادامه خواستار همكاري بيشتر فرمانداري ساري در كميته انطباق و دستگاههاي اجرايي براي تسريع در فعاليتهاي عمراني شهرداري ساري شد و به بخشي از خدمات شهرداري ساري در مسائل فرهنگي و اجتماعي اشاره كرد .

شهردار ساري همچنين از مساعدت سازمان مديريت و برنامه ريزي استان براي پيگيري اعتبارات شهرداري ساري تقدير و تشكر نمود و گفت: اميدوارم با تعامل و همدلي و وحدت شاهد توسعه همه جانبه مركز استان به عنوان پيشاني استان باشيم .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :