آخرین عناوین

دوشنبه 5 آبان 1393-15:24 کد خبر:2103

فرامرزدرخشنده

روزی به یاد ماندنی درساختمان شورای شهر ساری!

از اعضای محترم شورا انتظار می رود همانگونه که در فصل تبلیغات خود را ناجی شهر می دانستند، اکنون از فرصت های  طلایی موجود بهترین بهره را برده و شهردار جوان شهرشان را یاری نمایند  ومنجی باشند و نه...!!


خزرخبر - جلسه علنی روز یک شنبه 4 آبان شورای شهر ساری همزمان با آغاز ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی (ع) با حضور تمامی اعضاء و البته شهردار جوان و پرتلاش ساری در فضایی کاملاً متفاوت برگزار شد.

در این جلسه که نمایندگان رسانه ها نیز حضوری فعال داشتند ، بیشترین زمان جلسه به مداحی یکی از اعضای محترم شورای شهر وهمراهی سایر اعضاء با ایشان و تشریح ویژگی ها وعظمت حادثه کربلا اختصاص یافت.

بنده ضمن عرض ارادت قلبی به مقام شامخ آقا اباعبدالله الحسین(ع) و تقدیر ازاقدام ارزنده اعضای محترم وخادمین اهل بیت عصمت وطهارت، ذکر نکاتی را من باب یک شهروند دوستدار شهرمان ساری و روزنامه نگاری که علاقمند به توسعه شهرعابدین وسالکین می باشد، ضروری می بینم.

1- یک سال از شروع کار شورای شهر ساری می گذرد و شهروندان و افکار عمومی انتظار دارند که منتخبان شورا نشین به شعارهای حین برگزاری انتخابات عمل نموده ومرکز مازندران را به گلستانی که وعده داده اند، تبدیل نمایند.

ساروی های مومن و قدرشناس به 13 نامزد خود اعتماد نمودند و با آراء خویش آنان را در ساختمان شورا ساکن نمودند تا مشکلات قدیمی شهرشان که آرام آرام مزمن می شوند مرتفع گردد؛ ساری با وجود تلاش های شبانه روزی شهردار جوان و حمایت های شورا هنوز با یک آرمان شهر فاصله زیادی دارد و شهروندان انتظار دارند در هر نشست رسمی اعضای شورا، تصمیماتی کارشناسی اتخاذ و شهرشان هر روز بیشتر در مسیر توسعه و آبادانی باشد.

2-  طرح های عمرانی نیمه تمام برزمین مانده که دلایل متعددی از جمله کمبود بودجه دارند، ترافیک رو به گسترش شهری ، مشکلاتی همچون آبگرفتگی های پی در پی درایام بارندگی ، نبود مراکز متعدد فرهنگی وهنری و متناسب نبودن فضای سبز شهری ، اجرایی نشدن طرح جامع شهری متناسب با استانداردهای شهری ، معضل قدیمی زباله های شهری و.... از جمله ده ها مشکل موجود مرکز استانی هستند که سالانه میزبان دهها میلیون گردشگراز سراسر کشور می باشد و از اعضای محترم شورا انتظار می رود همانگونه که در فصل تبلیغات خود را ناجی شهر می دانستند، اکنون از فرصت های  طلایی موجود بهترین بهره را برده و شهردار جوان شهرشان را یاری نمایند  ومنجی باشند و نه...!!

3- یک سال گذشت واعضای محترم شورا تاکنون به خود زحمت نداده اند تا در نشستی با خبرنگاران عملکرد خود در این مدت را به رخ بکشند وبه انتقاداتی که از منتخبین مردم ساری در شورای شهر صورت می گیرد پاسخ دهند.

دوستان هرهفته در ساختمان شورا گردهم می آیند و ظاهراً مصوباتی را برای گره گشایی از مشکلات شهر و عمران و آبادانی مرکز استان اتخاذ می نمایند و بعد هم می روند پی خدمت به مردم و هفته بعد و هفته های بعد همین طور این روند ادامه دارد!! راستی تا به حال از خود پرسیده اند که فردایی که موعد انتخابات بعدی فراخواهد رسید به مردم چه خواهند گفت؟ اگر به این روزها فکر می کنند پس زودتر آستین همت بالا بزنند و اگر کاستی وجود دارد در صدد رفع آنها برآیند و اگر اطمینان دارند که کارهای قابل توجهی انجام شده لطفاً با در مردم درمیان بگذارند و روشن وشفاف اگرمشکلی هست ، بیان نمایند تا شهروندان تکلیف خویش را با منتخبان خود و شهردار شهرشان روشن نمایند.

4- معمولاً در جلسات شورا نماینده محترم شهردار و یا خود شهردار زحمت حضور را به خود می دهند وروز یک شنبه 4 آبان 1393 با حضور شهردار بهترین فرصت بود تا اعضای شورا به طور جدی در خصوص مسایل شهرشان مصوباتی را داشته واز شهردار راجع به عملکردشان و احیاناً مشکلات توضیح بخواهند و چنانچه گلایه و شکواییه ای در کاربود به صراحت اعلام نمایند و حیف که این فرصت از دست رفت و اعضای شورای شهر که معلوم شد در سخنوری و وعظ و خطابه دستی بر آتش دارند، جلسه شورا را به روزی به یاد ماندنی تبدیل نمودند و شهردار محترم ما با آرامش خاطری وصف ناپذیر جلسه را ترک نمودند تا باشد نشستی برگزار شود و ایشان مجدداً به ساختمان شورا تشریف بیاورند.

خدايا چنان كن سرانجام كار تو خشنود باشي و ما رستگار

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :