آخرین عناوین

پنجشنبه 1 خرداد 1393-0:44 کد خبر:185

دبیر ستاد ثبت نام مدارس استان مازندران :

ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد آغاز می شود

دبیر ستاد ثبت نام مدارس مازندران زمان برگزاری ثبت نام مقاطع مختلف را اعلام کرد.


به گزارش خزرخبر، نقی شادمان گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد آغاز می شود و ثبت نام کلیه پایه های دوره های تحصیلی از 17 خرداد لغایت 18 تیر ماه صورت می گیرد .

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران ضمن تاکید بر ثبت نام دانش آموزان از طریق سامانه الکترونیکی بیان داشت: دانش آموزان پایه های دوم تا ششم ابتدایی نیاز به ثبت نام مجدد ندارند به ویژه آن که فارغ التحصیلان پایه های مختلف به طور معمول در پایه بالاتر همان واحد آموزشی (مگر در موارد ضروری و با درخواست اولیا و نقل و انتقالات) دانش آموزان ثبت نام و ساماندهی می شوند .

شادمان افزود: ثبت نام دانش آموزان کلیه پایه های تحصیلی در مدارس دولتی عادی بدون برگزاری آزمون ورودی، مصاحبه، شرط معدل، نمره و ... صرفاً براساس محدوده جغرافیایی مدارس صورت می گیرد.

دبیر ستاد ثبت نام استان خاطر نشان کرد: پذیرش دانش آموزان در مدارس غیردولتی، شاهد، ایثارگران، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان و مدارس استثنایی را منوط به دستورالعمل های مربوط دانست.

دبیر ستاد ثبت نام استان مازندران تاکید کرد: دریافت شهریه و هرگونه کمک هزینه تحصیل و نیز اخذ تعهد مالی به استثنای وجوه مربوط به بیمه و کتب درسی هنگام ثبت نام در مدارس دولتی در فصل ثبت نام ممنوع است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان با بیان این که کلیه متولدین نیمه دوم سال 1386 و  نیمه اول سال 1387 و یا قبل از آن به شرط آن که سن آن¬ها از حداکثر سن مقرر در آئین نامه اجرایی (ماده 36 ) مدارس بیشتر نباشد، منحصراً متولدین روز اول مهر ماه 1387 در سال تحصیلی 94-93  می¬توانند در پایه اول ابتدایی ثبت نام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: کودکان متولدین نیمه دوم 1387 و متولدین نیمه اول 1388 به استناد بخشنامه های وزارتی سال های گذشته در کلاس پیش دبستانی در سال تحصیلی 94-93 ثبت نام می شوند . 

شادمان در پایان تصریح کرد: در صورتی که دانش آموزان ورودی پایه اول، دوره یک ساله آمادگی را طی ننموده اند، مشخصات فردی آنان در قالب فرمتی از مدیران مدارس اخذ و به کارشناسی آموزش ابتدایی شهرستان و منطقه معرفی تا جهت ساماندهی و تشکیل کلاس یک ماهه آمادگی (زبان آموزی) با مشارکت مردمی در مرداد یا شهریورماه اقدام گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی الکترونیکی www.sanaad.medu.ir مراجعه نمایید.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :