آخرین عناوین

دوشنبه 23 مهر 1403-15:26 کد خبر:134177

فرمانده انتظامی شهرستان ساری خبر داد:

دستگیری عاملان مزاحمت نوامیس شهروندان ساروی/ نجات دختر جوان از خودکشی در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت:در اقدامی شجاعانه توسط ماموران انتظامی این شهرستان، ۲ نفر از عاملان ایجاد مزاحمت نوامیس در شهر ساری دستگیر شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، عبداله حسن زاده  اظهار داشت: ماموران وظیفه شناس یگان امداد ساری در حین تردد در سطح شهر ساری به محض مشاهده ایجاد مزاحمت برای نوامیس توسط ۲ اوباش با خودروی پرادو مشکی، بلافاصله وارد عمل شدند.

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: ماموران یگان امداد ساری در راستای وظیفه دینی و انسانی با توجه به حساسیت موضوع بی درنگ طی هماهنگی با مرجع قضایی و بدون تعلل و در اقدامی شجاعانه و فداکارانه پیش از وقوع هرگونه اتفاق ناگوار، مخلان نظم و امنیت را دستگیر و متهمان را به مقر انتظامی منتقل می‌کنند.

حسن زاده گفت: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد یک اسلحه شکاری دولول، ۱۱ عدد فشنگ شکاری، چندین قبضه سلاح سرد از نوع تبر و چاقو کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس حافظ جان، مال و نوامیس مردم است و چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند با برخورد سخت و قاطعانه مدافعان نظم و امنیت مواجه خواهند شد.

نجات دختر جوان از خودکشی در ساری

همچنین براساس همین گزارش، فرمانده انتظامی ساری از نجات دختری ۱۸ ساله از خودکشی که با بالارفتن بر روی یک پل کابلی در ساری قصد خودکشی داشت، خبر داد.

عبداله حسن زاده با اعلام خبر نجات دختر جوان از خودکشی، درباره جزئیات این خبر، اظهار داشت: حدود ساعت ۳ عصر روز گذشته دختری جوان با بالارفتن بر روی یک پل کابلی در ساری قصد خودکشی داشت.

وی افزود: با اقدام این دختر، بلافاصله اکیپی از ماموران یگان امداد و کلانتری ۱۴ ساری در محل اعلامی حضور پیدا کردند که خوشبختانه این دختر ۱۸ ساله پس از تلاش‌های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی و دعوت به آرامش از اقدام به خودکشی منصرف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: تحقیقات درباره علت این اقدام دختر جوان در حال بررسی است.

حسن زاده، با اشاره به اینکه یاس و ناامیدی، نداشتن اعتماد به نفس در مواجهه با مشکلات زندگی و عدم بهره‌گیری از مشاوره برای حل معضلات روحی ممکن است در نهایت به اقدامات این چنینی ختم شود، افزود: مشاوران پلیس در تمامی مقر‌های انتظامی، آماده ارائه هرگونه خدمات روانشناختی به شهروندان برای کمک به رفع مشکلات شخصی و خانوادگی آنان هستند.

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در سوادکوه

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری کلاهبرداری که به بهانه خرید وسایل منزل مبلغ ۷ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال از یک شهروند در آن شهرستان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سعید مهدوی گفت: در پی مراجعه احدی از شهروندان و ارائه شکایت مبنی بر اینکه شخصی به بهانه خرید وسایل منزل مبلغ ۷ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال دریافت کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان سوادکوه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی و با بررسی‌های صورت گرفته متهم را که یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه دار و متواری در سطح کشور بوده و دارای ۳ پرونده قضایی می‌باشد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

مهدوی گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهم به بزه ارتکابی خود و ۳ پرونده دیگر کلاهبرداری در کشور و شهرستان‌های سطح استان اعتراف کرده است.

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، افزود: شهروندان مراقب باشند که به افراد ناشناس و مظلوم نما اعتماد نکرده و در صورت هرگونه کلاهبرداری برای طرح شکایت به پلیس آگاهی شهرستان سوادکوه مراجعه کنند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :