آخرین عناوین

پنجشنبه 15 شهريور 1403-16:58 کد خبر:133738

خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج !!!

شورای ششم شهر ساری میزان نیست/زمزمه‌های گوش خراش از محافل شبانه

تازه ترین شنیده ها خبر از این دارد که صدها نفر از شهروندان بدون اینکه برنامه و ایده ای برای نجات شهر داشته باشند، خود را برای کاندیداتوری در انتخابات پیش‌روی شورا آماده می‌کنند.


به گزارش خزرتیترخبر، در حالی که کمتر از ۳۰۰ روز تا انتخابات هفتمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مانده است، صدها نفر از شهروندان، خود را برای کاندیداتوری در انتخابات پیش‌رو آماده می‌کنند.

براساس این گزارش، چهره‌هایی از اعضای ادوار گذشته و اعضای برخی اصناف و تشکل‌ها تا فعالین سیاسی و همچنین چهره‌های تقریبا ناشناخته در این بین دیده می شوند.

در حالی که برخی، رایزنی خود را از خارج شهر و استان آغاز کرده‌اند، عده‌‌ای دیدارهای خود را با پرسنل شهرداری شروع نمودند، اما آنچه که از زمزمه‌های ملاقات‌های فردی شبانه برخی از این نامزدها با لیدرهای انتخاباتی و برخی فعالین اجتماعی - سیاسی شنیده می‌شود گوش‌خراش است.

به گزارش خزرتیترخبر، به نحوی که برخی در پاسخ به مخاطبین خود پیرامون این سوال که "چه ایده و برنامه‌ای برای شهر دارید و چه می‌خواهید بکنید؟" پاسخ می‌دهند: مگر این‌هایی که هستند چه کاری انجام داده‌اند و چه ایده‌ای داشتند.

فارغ از اینکه اعضای شورای ششم ساری چه کاری کرده‌اند، اما معیار و ملاک شهروندان، وزن عملکردی شورای ششم نبوده و اساسا شورای ششم میزان نیست و نمی‌توان شورای ششم را شاقولی برای معماری مدیریت شهری و پارلمان مرکز استان قرار داد، که اگر اینگونه شود تا ثریا می‌رود دیوار کج.

به گزارش خزرتیترخبر،لذا نامزدهای احتمالی و محترم ضروری است چندان گذشته ‌نگر نبوده و سطح چشم‌انداز و پتانسیل شورای هفتم مرکز استان را به دوره ششم تنزل ندهند./مازند شورا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :