آخرین عناوین

يکشنبه 2 ارديبهشت 1403-19:32 کد خبر:131259

دادستان شهرستان میاندورود هشدار داد:

برخورد بدون اغماض دادستانی با مدیران خاطی و متجاوزین به حقوق عامه

دادستان شهرستان میاندورود گفت:هیچکس در برابر قانون مصونیت ندارد و در صورت مشاهده هرگونه جرم یا ترک فعل از سوی مدیران خاطی ، قطعا با آنان برخورد قضایی خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر، محمد حسن دانافر با اشاره به برنامه ها و سیاست های دستگاه قضایی در زمینه حقوق عامه و سلامت نظام اداری اظهار داشت : در کلیه امور باید قانون فصل الخطاب باشد و دادستانی شهرستان از مدیران خدوم ، قانون گرا و پرتلاشی که در چارچوب قانون در خدمت مردم شریف شهرستان هستند ، حمایت می نماید.

براساس این گزارش، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندورود افزود: هیچکس در برابر قانون مصونیت ندارد و در صورت مشاهده هرگونه جرم یا ترک فعل از سوی مدیران خاطی ، قطعا با آنان برخورد قضایی خواهد شد .

وی در خصوص عزم جدی دادستانی در  نظارت و پیگیری حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال اظهار داشت : دادستانی ، با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز ، تغییر کاربری ، تصرف منابع طبیعی، قطع درختان جنگلی ،  تخریب محیط زیست ،تجاوز به حریم راه و ... در سطح شهرستان با قاطعیت و بدون اغماض و تبعیض برخورد قانونی می‌کند.

به گزارش خزرتیترخبر، دانا فر تصریح کرد: انفال و منابع طبیعی امانتی ارزشمند نزد ما است و باید در حفظ و نگهداری آن کوشا بوده تا ضمن بهره برداری صحیح ، نسل های آتی نیز از آن بهره‌مند باشند./دادگستری میاندورود

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :