آخرین عناوین

دوشنبه 20 فروردين 1403-18:55 کد خبر:131113

طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه صورت گرفت :

انتصاب رئیس کل جدید دادگستری مازندران

طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، رئیس کل جدید دادگستری مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، طی حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه عباس پوریانی رئیس کل سابق محاکم عمومی و انقلاب تهران به عنوان رئیس کل دادگستری استان مازندران منصوب شد.

براساس این گزارش، عباس پوریانی در دستگاه قضایی کشور، مسئولیت‌های مهمی منجمله رئیس ‌کل محاکم عمومی و انقلاب تهران، دادستان مرکز استان گلستان وحاکم شرع در سازمان اموال تملیکی کشور را داشته است.

به گزارش خزرتیترخبر، پیش از این حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری از اردیبهشت 1398رئیس کل دادگستری مازندران بود که در دوران مسئولیتی او برنامه‌های فراوانی در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال، پیشگیری از بروز فساد و برخورد با مفسدین اقتصادی اجرایی شد./ پیک شهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • صورتی
    جمعه 31 فروردين 1403-1:9


    سلام زمین 2 هکتاری زیر کشت گندم و جو  اهالی روستای صورت بندپی شرقی بابل در سال 1361 توسط خدمات کشاورزی جهت احداث انبار کود وسم با زور و تحمیل تصرف شد در سال 1382 با فروشنامه عادی جعلی کارمندان جهاد سند دریافت کردنددر سال 1392 با قیمت ناچیز به مزایده و فروش رفت که با هجوم اهالی و درگیری انجامید 10 سال پیگیری قضایی بی ثمر بود و معاون هم محلی خریداران مدیر کل دادگستری استان ان را مدیریت می کند و قضات دادگاه حاضر به دادن کپی فروشنامه جعلی از ثبت به شاکیان. و کارشناس تامین دلیل و یا وکیل نیستند و سعی به طفره رفتن و سربدست کردن مردم و شاکیان مالباخته دارند همه اینها تحت تاثیر یکی از خریداران زمین فوق که کارمند و وکیل ستاد فرمان امام (ره) سابق در تهران بوده می باشند نامبرده بنام ع_ح_فیروزجایی که سابقه در تصرف و تبانی 600 هکتار از زمینهای هژبر یزدانی در فومن گیلان را دارد عطش سیری ناپذیر در چپاول اموال نظام و مردم دارد جای تعجب اینجاست که دادگاه هیچ توجهی به حق و عدالت ندارد و با انکه اداره کشاورزی و جهاددر سال 1361 دو اداره منفک و مسقل هستند چطور فروشنامه جعلی به تاریخ 1362 جهاد تنظیمی. درسال 1382 که 20سال تاریخ ان به عقب کشیده شده و بوسیله ان سند دریافت کردند نافذ و ساری بوده در حالی که این دو اداره در سال 1379 با هم ادغام شدند دم خروس از همین جا پیداست چگونه ظلمی بدین اشکاری قانونی پنداشته می شود مگر اینکه بگوییم که سیستم قضایی ابزاری در دست زیاده طلبان و رانت خوران است و توجهی به حق الله و حق الناس ندارند و امر کاملا غیر قانونی و شرعی را که منفعت 1000 میلیارد تومانی از جیب مردم محروم و مستضعف به جیب چند سرمایه دار و رانت خوار سرازیر کرد ایا این عدالت است مراتب فوق به دادستان وزین و مخلص استان مازندران جناب اقای کریمی گزارش شده و تحت بررسی است باشد که خداوند کمک کند حق به حقدار برسدِ.   انشالله

    • رضایی
      يکشنبه 26 فروردين 1403-12:54


      آقای پوریانی واقعا آدم باسواد و خوش برخوردی هستند. بنده با ایشان در تهران دیدار داشتم و کاملا برادرانه راهنمایی کردند و مسیر رو به من نشان دادند. انشالله برای مازندران پربرکت باشند.