آخرین عناوین

يکشنبه 27 اسفند 1402-14:50 کد خبر:130921

مدیر عامل هلال احمر مازندران خبر داد:

نیاز مبرم به مشارکت خیرین در فعالیت های هلال احمر/ ارائه خدمات هلال احمر به تمام نقاط شهری و روستایی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت: این جمعیت برای ارائه خدمات به تمام مردم در داخل و خارج شهرها ، روستاها و مناطق دور افتاده و صعب العبور نیاز به مشارکت فوری و همکاری خیرین با این جمعیت دارد.


به گزارش خزرتیترخبر، غلامعلی فخاری در نشست خبری با رسانه های مازندران با اعلام اینکه 128 واحد خدمات به مردم در تمام نقاط استان توسط جمعیت هلال احمر ارائه می شود، افزود: از آنجائیکه این جمعیت نهادی غیر سیاسی و نیمه دولتی محسوب می شود با محدودیت و کمبود بودجه روبرو می باشیم ، به همین علت نیازمند همکاری و کمک خیرین به این جمعیت می باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه عملیاتی امداد و جوانان ۶۶۴ نفر در حال ارائه خدمات هستند، اظهار کرد: در ۲۶ پایگاه امداد و نجات و شش پست امدادی موقت و ۲۵ مرکز پاسخگویی اضطراری در شهرستان‌ها به استقبال نوروز می‌رویم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر مازندران با بیان اینکه بسته ها و پک هایی با طعم ماه رمضان و عید نوروز بین مردم و مسافران در حال توزیع می باشد ، تصریح کرد: «طرح بهرفت» جهت بهبود رفتارهای ترافیکی توسط هلال احمر مازندران در حال اجرا می باشد.

فخاری با اشاره به برگزاری طرح «همای رحمت» در مناطق کم‌ برخوردار و توزیع بسته‌های معیشتی، گفت:ارزش ریالی این خدمات ۱۲ میلیارد ریال است و ۸۷ پروژه داوطلبی با مشارکت ۱۸۴ نفر با ۱۹ میلیارد ریال انجام شده است.

وی اظهار داشت: در توزیع اقلام خدماتی و مانند آن نسبت به سال گذشته در قیاس با سایر استان‌ها ۲۹ درصد افزایش خدمات نسبت به سال ۱۴۰۰ داشتیم و این تعداد امسال نیز با افزایش تعداد واحد و افراد خدمات‌ دهنده همراه خواهد بود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر مازندران با بیان اینکه نخستین استانی هستیم که ۱۷ پست امدادی دارد، گفت: در حوزه‌های جوانان، داوطلبان، پویش ملی هلال‌ احمر و مانند آن، برنامه‌های متنوع بسیاری در دست اجراست که از آن جمله می‌توان به دوره بازآموزی بیش از ۸۰۰ نفر نجات‌گر اشاره کرد.

فخاری با بیان اینکه مازندران به ‌دلیل شرایط جغرافیایی و تعدد استان‌های هم‌جوار، یکی از استان‌های حادثه‌خیز است، گفت: بیشترین خدمات مربوط حوادث ترافیکی است.

وی افزود: بیش از ۹۰۰۰ مترمربع زمین اهدایی به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال داشتیم که برخی از این زمین‌ها احصا شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر مازندران تصریح کرد: مازندران با ۳۸۹ خانه هلال، رتبه دوم کشوری را در برخورداری از این خانه‌ها دارد و با توجه به اینکه راه‌اندازی و فعالیت خانه‌های هلال در راستای سیاست مردمی‌سازی بوده است، درصدد هستیم تا پایان سال تعداد این خانه‌ها را به ۴۰۰ واحد افزایش دهیم.

به گزارش خزرتیترخبر، فخاری از راه‌اندازی مرکز جامع توانبخشی قائم‌شهر در فضای اعیانی با ۲۴ بخش خبر داد و افزود: در راستای توسعه و تکمیل پروژه‌های عمرانی، کلنگ انبار امدادی جمعیت هلال‌ احمر استان از محل ماده ۲۳ زده و اعتبارات خوبی به آن تخصیص داده شد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :