آخرین عناوین

پنجشنبه 10 اسفند 1402-22:39 کد خبر:130730

رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

هرگونه جرم و تخلف در فرآیند برگزاری انتخابات رصد می‌شود

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: هرگونه جرم و تخلف در فرایند برگزاری انتخابات رصد شده و با برخورد سریع، قاطع و قانونی دستگاه قضایی روبرو خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر، محمدصادق اکبری انتخابات پیش‌رو را بسیار مهم و حساس برشمرد و اظهار کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، رخدادهایی بسیار مهم هستند و ان شاء الله ضمن اندیشیدن تمهیدات لازم برای حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات فردا، انتخاباتی سالم و امن را با توجه به ۴ مولفه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت به عنوان راهبردهای مد نظر مقام معظم رهبری شاهد خواهیم بود.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه مردم نسبت به اهمیت شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند کاملا آگاه هستند، از آحاد جامعه دعوت کرد با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات، ضمن انتخاب افراد شایسته و صالح، بسترساز ادامه مسیر رو به رشد و پیشرفت کشور باشند.

رئیس کل دادگستری مازندران با دعوت از مردم استان جهت حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه، تصریح کرد: قطعاً با شرکت مردم بصیر دیار علویان همگام با ملت ایران در انتخابات، دشمنان کشور در نیل به اهداف شوم خود ناکام شده و برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان مردم ایران اسلامی افزوده خواهد شد.

به گزارش خزرتیترخبر، اکبری خاطرنشان کرد: هرگونه جرم و تخلف در فرایند برگزاری انتخابات رصد شده و با برخورد سریع، قاطع و قانونی دستگاه قضایی روبرو خواهد شد./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :