آخرین عناوین

پنجشنبه 10 اسفند 1402-18:26 کد خبر:130726

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

دمای شهرهای مازندران به زیر صفر رسید

مازندران معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از دمای زیر صفر در برخی شهرهای مازندران خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد اسدی با اشاره به  وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: با توجه به بارش برف در بالادست بلده و رینه لاریجان به ترتیب با ۴ درجه و ۲ درجه زیر صفر سردترین شهرهای استان بوده‌اند.

براساس این گزارش،وی با اشاره به دمای مرکز استان گفت: دمای ساری و قائمشهر نیز ۷ و ۸ درجه سانتی‌گراد بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران امروز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند، در مناطق غربی نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده و در دامنه‌ها و ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف بوده و بتدریج با کاهش ناپایداری همراه است.

وی افزود: همچنین در مناطق مرکزی و شرقی ابری با بارندگی و دامنه‌ها وارتفاعات مه‌آلود با بارش برف و وزش باد همراه بوده و از اواخر شب با کاهش ناپایداری پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: در روزهای جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ اسفند نیز آسمان استان، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما در طول روز و کاهش دمای شبانه خواهد بود.

اسدی گفت: در روز یک‌ شنبه ۱۳ اسفند، آسمان استان صاف تا نیمه ابری از شب با افزایش ابر در ارتفاعات غربی استان با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خزرتیترخبر، وی افزود: در روزهای دوشنبه وسه شنبه ۱۴و۱۵ اسفند نیز در مناطق ساحلی و جلگه‌ای نیمه ابری گاهی ابری با احتمال بارش پراکنده و در ارتفاعات ابری و مه آلود با بارش متناوب برف و وزش باد همراه خواهد بود./ هواشناسی مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :