آخرین عناوین

شنبه 5 اسفند 1402-18:19 کد خبر:130684

جانشین انتظامی استان مازندران خبر داد:

دستگیری پنج آدم ربا در بابل/ گروگان آزاد شد

جانشین انتظامی استان مازندران گفت: پنج آدم ربا در بابل کمتر از هشت ساعت دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و گروگان آزاد شد.


 

به گزارش خزرتیترخبر، سید موسی حسینی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان بابل پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی استان مازندران افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند مخفیگاه متهمان را در یکی از شهرهای استان شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: ماموران بلافاصله با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی در کمتر از هشت ساعت آدم ربایان را که پنج نفر بودند، در مخفیگاهشان دستگیر و فرد ربوده شده را در سلامت کامل آزادکردند.

حسینی گفت: برای این متهمان پرونده تشکیل و این افراد به مراجع قضائی معرفی شدند و امروز پلیس به میزانی از توانمندی دست یافته که مجرمان و اخلالگران در نظم و امنیت کشور را در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و به مراجع قضائی معرفی می کند.

اراذل و اوباش در دام

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که با تیراندازی های مکرر موجب سلب آسایش شهروندان در غرب استان می شد خبر داد و گفت: ماموران در پی دریافت خبری مبنی بر حضور یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که پس از اقدام به تیراندازی و ایجاد نزاع و درگیری دریکی از شهرهای غرب استان متواری و در محمودآباد مخفی شده بود، دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

محمودحسین زاده تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای شهرستان محمودآباد و انجام هماهنگی های قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی، موفق شدند این متهم فراری را دستگیر کنند.

به گزارش خزرتیترخبر، وی تصریح کرد: ماموران پس از تشکیل پرونده متهم دستگیر شده را تحویل مرجع قضایی دادند و پلیس با اشرافیت پوشش اطلاعاتی کامل رصد و پیگیری شبانه روزی و حضور به موقع خود در محل حوادث به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :