آخرین عناوین

سه شنبه 28 آذر 1402-16:52 کد خبر:128967

با رای اعضای خانه مطبوعات استان صورت گرفت:

انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های مازندران

انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان مازندران همزمان با ۲۰ استان کشور امروز سه ‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد .


به گزارش خزرتیترخبر، انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان مازندران با دستور انتخاب هیئت مدیره برای مدت سه سال و هیئت بازرسی برای مدت یک سال از ساعت 10 تا 12 برگزار گردید.

براساس این گزارش، دو نفر از مدیران مسئول و یا صاحبان امتیاز نشریات چاپی یا الکترونیک، سه نفر از روزنامه‌ نگاران شاغل در رسانه‌های استان، یک نفر از مسئولان نمایندگی‌ها و سرپرستی روزنامه‌های سراسری و یک نفر از مسئولان نمایندگی خبرگزاری‌ها یا پایگاه‌های خبری سراسری، هفت عضو هیئت مدیره را تشکیل  می‌دهند.

محمد جویباری، رئیس مجمع برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و رسانه های  استان در گفت‌وگو با رسانه ها  با بیان اینکه از 479 نفر عضو خانه مطبوعات 257 نفر در این انتخابات شرکت کردند.

اسامی اعضای جدید خانه مطبوعات و رسانه های مازندران را بدین شرح اعلام شد :

& ساسان شیخی

& سیده فریبا حسینی

& محسن گرجی

& شهرام فهیمی

& حسن قمی

& افشین ایمانی

& محمدرضا بهرامی

بازرسان :

& سید قادر موسوی نژاد

& روح الله سلطانی

به گزارش خزرتیترخبر، خانه مطبوعات و رسانه‌ها فراگیرترین و بزرگترین تشکل صنفی رسانه‌ای کشور با بیش از ده هزار عضو است، که فعالین همه رسته‌های رسانه‌ای با رعایت شرایط عضوگیری در اساسنامه، می‌توانند به عضویت این تشکل درآیند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :