آخرین عناوین

شنبه 18 آذر 1402-7:33 کد خبر:128851

دستگیری متهمان قتل نگهبان شرکت نکاچوب

در پی گزارش ضابطان قضایی میاندورود مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی و فوت نگهبان شرکت نکاچوب در جنگل بازیارخیل متهمان دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، روز گذشته یکی از کارکنان شرکت نکاچوب با ضرب گلوله اسلحه شکاری کشته شده است.

براساس این گزارش،روابط عمومی اداره ‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ساری اعلام کرد که کشته شدن روز گذشته نگهبان نکاچوب، ارتباط کاری و ماموریتی با منابع طبیعی نداشته است .

در پی فوت سیدشرف‌الدین موسوی ‌راد اهل روستای وارمی و نگهبان و نیروی شرکتی حوزه دو نکاچوب ، به گفته ذکریایی فرمانده یگان حفاظت اداره کل، روحانی رئیس اداره منابع طبیعی نکا و علوی مسئول حوزه دو نکاچوب و جهت روشنگری اذهان عمومی، حادثه روز گذشته در منطقه بازیارخیل شهرستان میاندورود رخ داد.

مرحوم با دوستان خود در این منطقه بودند که به ضرب گلوله با سلاح شکاری کشته شد،عمدی یا سهوی بودن حادثه توسط نیروی انتظامی و آگاهی در دست بررسی است.

حادثه در ساعت غیر کار و ماموریت بوده و زمان استراحت و مرخصی مرحوم بوده و ارتباط کاری و ماموریتی با منابع طبیعی ندارد.

در پی گزارش ضابطان قضایی شهرستان میاندورود مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منتهی به فوت مرحوم سیدشرف الدین موسوی‌راد در جنگل بازیارخیل از توابع میاندورود ، با دستورات قضایی دادستانی شهرستان ، موضوع به پلیس آگاهی ارجاع و تحقیقات اولیه انجام و متهمان دستگیر و  تحویل مرجع قضایی شدند که تحقیقات تکمیلی در مورد علت و انگیزه  وقوع قتل و نقش هریک از متهمان در مرجع قضایی با همکاری ضابطان دادگستری در حال بررسی و رسیدگی است./بلاغ

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :