آخرین عناوین

سه شنبه 14 آذر 1402-23:14 کد خبر:128812

انتقاد رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

رهاسازی زباله در کنار سواحل خزر بی مهری است

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: دیدن شگفتی های دریای خزر چشم بصیرت می خواهد و رهاسازی زباله در سواحل آن بی مهری است.


به گزارش خزرتیترخبر، محمد جواد حاج علی اکبری روز سه شنبه در جمع اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی مازندران در مصلی چالوس اظهار داشت : بنا به فرموده رهبری فرزانه انقلاب در این استان خداوند ۲ ثروت بسیار مهم به مردم آن ارزانی بخشیده یکی دریا و دیگری جنگل است و باید افزون بر حفظ این موهبت های الهی در بهره مندی درست از این طبیعت کوشا باشیم.

براساس این گزارش، وی افزود : در حاشیه دریای خزر انبوهی از زباله ها از لنگه کفش گرفته تا زباله های دیگر مشاهده می شود در حالی که جلوه های زیبایی که این پهنه آبی دارد و انواع گونه های آبزی و دُر نایابی است که خیلی از ماها این ها را نمی بینیم.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور همچنین گفت: دیدن شگفتی های دریای خزر چشم بصیرت می خواهد و رهاسازی زباله در سواحل آن بی مهری است.

وی با اشاره به آنکه مازندران در شکل دهی جبهه مقاومت نسبت به سایر نقاط کشور پیشگام بوده است، خاطرنشان کرد : چنین رخدادی در سایه نگاه عمیق و توحیدی بوده که در این دیار علویان رقم خورد و امروز باید با همین تفکر و اندیشه عمیق به دنبال نسل های جدید رفت و گام برداشت.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: نسل کنونی امروز جزو سرمایه های کشور هستند و در نگاه شان و عظمت این قشر از جامعه شرایط به نحو مطلوب فراهم نشده است این طیف از جامعه سرمایه های کشور محسوب می شوند و اینجا است که نقش اتحادیه های انجمن اسلامی دانش آموز نمود پیدا خواهد کرد.

حاج علی اکبری ادامه داد : دانش آموزان باید پای کار بیایند و با توجه به دادن به همسن و سالان خود می توانند چنین نقشی را ارایه دهند البته در سایه این حرکت ها باید شبکه های پشتیبان آن ها نیز شکل پیدا کند و جوانان امروز دغدغه مند، دلسوز و صاحب آرمان هستند.

وی تاکید کرد : در صورتی اگر این جوانان امروز به لحاظ فکری ، معنوی و فرهنگی تجهیز و تقویت شوند ارزش و اعتبارآن به مراتب هزاران برابر حمایت های مالی است اگر چه منکر حمایت های مالی هم نیستیم منتهی یک نفر اگر انگیزه انقلابی داشته باشد می تواند همانند آحاد جامعه کار کند.

به گزارش خزرتیترخبر، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور وعده داد : مطالبه های اعضای اتحادیه انجمن دانش آموزی به طور حتم مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و در موعد مقرر برای تحقق آن گام برداشته می شود./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :