آخرین عناوین

جمعه 10 آذر 1402-18:18 کد خبر:128745

بهزیستی مازندران در مرحله انفجار!!

عدم تایید صلاحیت تخصصی معاون سابق بهزیستی مازندران!!؟

گویا مثنوی هفتاد من معاونت های بهزیستی مازندر‌ان تمامی ندارد، به تازگی سندی رو شده است که معاونین یکی از قسمت های مهم بهزیستی فاقد صلاحیت تخصصی در این اداره می باشد.


به گزارش خزرتیترخبر، گویا مثنوی هفتاد من معاونت های بهزیستی مازندر‌ان تمامی ندارد! از وضعیت نامعلوم اجرا سازی چارت تشکیلاتی جدید بهزیستی گرفته تا شائبه ها در خصوص تصدی پست معاونت توسط یکی از نیروهای جدیدالورود سازمان که بگذریم کرسی نشینی برخی از افراد در جایگاه‌های تخصصی خود جای سوال دارد!

براساس این گزارش، به تازگی سندی به دست این رسانه رسیده است که نشان می دهد یکی از معاونین سابق بهزیستی مازندران که به عنوان مسئول یکی از قسمت های مهم در این اداره کل در حال حاضر مشغول است  در آزمون علمی ، تخصصی و  مدیریتی نتوانست به حد نصاب قبولی دست یابد و حائز صلاحیت تخصصی نگردید !

اینک این سوال مطرح است ، او که مدت ها به عنوان معاون تخصصی این سازمان مهم در راس  بوده است و هم اکنون نیز در یکی از مسئولیت های مهم این اداره کل نقش آفرینی می کند و دست بر قضا در حوزه تخصصی  مدعی نیز هست چگونه نتوانست پس از این همه تجربه کاری در مفاد آزمونی مرتبط با حوزه تخصصی خود به نمره ی قبولی دست یابد ؟!

از سوی دیگر چگونه ممکن است دیگران را از همین ناحیه مورد بازخواست کم کاری و عدم کارکرد تخصصی قرار دهد؟! به نحوی که رفتار ناشایست وی با مجموعه ی تابعه موجب دلخوری حوزه و درخواست استعفای تعدادی از این نیروها گردد؟!

وی که همواره به عنوان یک اپوزیسیون در مقابل مدیران کل قد علم کرده و خود را شایسته تر از آنان می پنداشت ، چگونه اینک در ساده ترین آزمون مدیریتی تخصصی نتوانست خود را به اثبات برساند ؟!

این معاون سابق که به دلیل عدم حسن رفتار با همکاران و دست بر قضا به دلیل خود شیفتگی مدیریتی تخصصی چندان در این اداره میان کارکنان و مدیران  محبوب نیست در صورت استمرار حضور در پست فعلی که در دولت سیزدهم به یکی از رکن های خدمات دهی مطرح می باشد،  بی شک این اداره  و مدیر کل خود را دچار بحران اساسی خواهد کرد !

انتظار عمومی و تخصصی از این حوزه بسیار است و در صورت حذف نیروهای تخصصی و کار بلد و دارای تجربه از این حوزه، به دلیل سومدیریت و سو رفتار این مسئول نمی توان به خروجی عملکرد آن امیدی داشت ...

به گزارش خزرتیترخبر، با این اوصاف و ادامه ی این رویه  به نظر می رسد بریمانی علی رغم تلاش در جهت ایجاد ساختار منضبط  و تشکیلات منسجم ، دچار مشکل اساسی خواهد شد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • چهارشنبه 15 آذر 1402-8:45


    چرا جای دور می روید
    مدیر کل محیط زیست رد صلاحیت شد ، رئیس سازمان به زور مدیر کلش کرد و هیچ کاری نمی کند و نمی تواند بکند
    با اینکه در آزمون رد شد