آخرین عناوین

جمعه 10 آذر 1402-11:25 کد خبر:128739

جدیدترین خبر از استعفای استاندار مازندران!!

استاندار مازنداران استعفا داد!!/ حسینی‌پور تا پایان انتخابات در مازندران می‌ماند

مدیر روابط عمومی استانداری مازندران گفت: استاندار تا پایان انتخابات در مازندران خواهد ماند و به فعالیتش ادامه خواهد داد.


به گزارش خزرتیترخبر، روز گذشته مطلبی مبنی بر استعفای سیدمحمود حسینی‌پور از سمت استانداری مازندران در فضای مجازی دست به دست شد و کسی از استانداری آن را قویا تکذیب و یا تایید نکرد اما یکی از نزدیکان استاندار با تعریف و تمجید از فعالیت استاندار در فضای مجازی و اعلام ضمنی استعفای حسینی پور،عملا خبر استعفاء را تایید کرد.

براساس این گزارش، دلایل استعفای حسینی‌پور اولا بیماری سخت همسرش و دوما انتصاب یک مدیر که گفته می‌شود سابقه قضایی داشت، عنوان شده بود.

اما آنچه گفته می شود این است که همسر استاندار مازندران متاسفانه مدت ها است دچار بیماری سختی شده که گویا پزشکان و متخصصان امر از درمان وی عاجز مانده اند، لذا حسینی پور تصمیم گرفته در چند صباحی که  از عمر همسرش مانده( البته به زعم پزشکان)، در کنار او باشد و هیچ سمت اجرایی را نپذیرد، او مدت ها است که این موضوع و تصمیمش را به رئیس جمهور و هیئت دولت اطلاع داده است.

به گزارش خزرتیترخبر، اما امروز در استان مازندان جشن خودکفایی تولید کاغذ کشور در کارخانه چوب و کاغذ مازندران در حال برگزاری است و حسینی‌پور نیز در این مراسم حضور دارد؛ اینکه شرکت استاندار مازندران در این مراسم پایان حرف و حدیث‌های روز گذشته است یا خیر که در این زمینه مرتضی نوربخش مدیر روابط عمومی استانداری مازندران در این زمینه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: استاندار مازندران استعفای نداده و حسینی‌پور تا پایان انتخابات در استان می‌ماند و کارهای نیمه‌تمام در استان داریم که استاندار تلاش دارد آن را به پایان برساند.

در این شبهای عزیز که به نام پاره تن رسول الله حضرت فاطمه زهرا(س) است آرزوی شفای عاجل برای همسر محترم استاندار مازندران و تمامی بیماران اسیر تخت بیمارستان داریم و برای حسینی پور استاندار مازندران بهترین ها را آرزومندیم.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • افشین ابوطالبی
    دوشنبه 13 آذر 1402-18:21


    ان شاالله خداوند همه ی بیماران رو شفا بدهد و از سلامت و نعمت زندگی خدادادی بهرمند شوند

    • يکشنبه 12 آذر 1402-7:54


      فرار رو به جلو
      عجیب ، فعلا کارامد
      ؟>!

      • شنبه 11 آذر 1402-9:5


        فرار رو به جلو استاندار ، عجیب ، فعلا موثر
        ولی جای افسوس