آخرین عناوین

چهارشنبه 8 آذر 1402-20:27 کد خبر:128719

با حکم استاندار مازندارن صورت گرفت:

انتصاب مسئول دفتر استانداری غرب مازندران

طی حکمی از سوی استاندار مازندران مسئول جدید دفتر استانداری غرب مازندران به مرکزیت نوشهر منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، استاندار مازندران در حکمی جهانشیر الهی را به عنوان مسوول دفتر استانداری غرب مازندران به مرکزیت نوشهر منصوب کرد.

براساس این گزارش، در حکم سید محمود حسینی پور برای الهی آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده به موجب این حکم به عنوان مسئول دفتر غرب استانداری مازندران به مرکزیت نوشهر منصوب می‌شوید.

در بخشی از این حکم آمده امید است با اتکال به خدای متعال و رعایت کامل قوانین، مقررات و بهره گیری از توان علمی و عملی خویش و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها با رعایت قانون مداری، عدالت محوری و اخلاق مداری و به تأسی از منویات رهبری فرزانه در این سنگر خدمت موفق و پیروز باشید.

همچنین استاندار مازندران در این حکم از تلاش‌های یک ساله مظاهر ترخان به عنوان مسئول سابق دفتر استانداری غرب مازندران قدردانی کرد.

الهی دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی و استاد دانشگاه‌های شهرستان‌های نوشهر، چالوس و نور است. دفتر نمایندگی استانداری مازندران در اول دی ماه سال گذشته با پیگیری استاندار مازندران با هدف دسترسی آسان مردم غرب استان به مدیران ارشد مرکز مازندران در شهرستان گردشگرپذیر نوشهر راه اندازی شد.

خطرات جاده‌ای، طولانی شدن رسیدگی به در خواست‌های اداری و عدم دسترسی آسان به مدیران استانی از دغدغه‌ها و رویاهای دست نیافتنی غرب مازندران بود که با شکل گیری دولت جهادی سیزدهم و استقرار این دفتر گامی مؤثر برای جلوگیری از تمرکز زدایی و توزیع عادلانه خدمات در این خطه غربی مازندران برداشته شد.

از زمان راه اندازی این دفتر تاکنون حدود ۱۰ هزار نفر از اقشار مردم این خطه با مسئولان استانی، مدیران و معاونان ستادی استانداری مازندران در روزهای سه شنبه هر هفته دیدار داشتند و مسئولان از نزدیک پس از شنیدن خواسته‌های آنان و آشنایی با مشکلاتشان نسبت به رفع مشکلاتشان گره گشایی کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، شهرستان‌های نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن، رامسر با برخورداری از ۲۱ شهر، هزار و ۱۵۰ روستا و جمعیتی دست کم یک میلیون نفر در غرب مازندران قرار دارند./استانداری مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :