آخرین عناوین

شنبه 4 آذر 1402-20:8 کد خبر:128646

رییس پلیس فتا استان مازندران خبر داد:

دستگیری کلاهبرداری با رسید ساز جعلی در مازندران/کشف ۱۴۰ دستگاه ماینر قاچاق در قایمشهر

رییس پلیس فتا استان مازندران از کلاهبرداری هشت میلیارد ریالی با استفاده از رسید ساز جعلی خبر داد. 


به گزارش خزرتیترخبر، سامع خورشاد گفت: با شکایت فردی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی با استفاده از رسیدساز جعلی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

براساس این گزارش، رییس پلیس فتا استان مازندران، تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری متهم که با ارائه رسیدی جعلی اقدام به کلاهبرداری هشت میلیارد ریالی با خرید کالا از شاکی پرونده در سایت دیوار کرده بود آغاز کردند.

خورشاد، ادامه داد: پس از انجام اقدامات پلیسی ماموران متهم را در یکی از شهرستان های غرب استان شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: متهم که دارای سابقه سرقت نیز هست ضمن اعتراف به کلاهبرداری از شاکی به بیش از ۵۰ مورد کلاهبرداری دیگر اعتراف کرد و گفت: این کلاهبردار حرفه ای پس از تحقیقات تکمیلی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

کشف ۱۴۰ دستگاه ماینر قاچاق در قائم شهر

براساس همین گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف ۱۴۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال خبرداد.

مهدی خادمی در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر استخراج ارز دیجیتال بیت کوئین در یک منزل مسکونی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات پلیسی به منزل مورد نظر اعزام و در بازرسی های انجام شده ۱۴۰ دستگاه ماینر قاچاق کشف کردند.

خادمی از دستگیری یک متهم و معرفی وی به مرجع قضائی پس از تشکیل پرونده خبر داد و تصریح کرد: ارزش ماینرهای مکشوفه در مجموع بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی قائم شهر در پایان تاکید کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :