آخرین عناوین

شنبه 4 آذر 1402-10:27 کد خبر:128639

مدیر کل پزشکی قانونی استان اعلام کرد:

افزایش ۴ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در هفت ماه امسال ۷۸ نفر بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴ درصد افزایش داشت.


به گزارش خزرتیترخبر، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در هفت ماه امسال ۷۸ نفر که همگی مرد بودند بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴ درصد افزایش داشت.

براساس این گزارش، علی عباسی اظهار داشت :براساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان در هفت ماه امسال شهرستان ساری  با 11 نفر، آمل با 10 نفر و نور با 8 مورد بیشترین فوتی را داشتند و شهرستان فریدونکنار با یک مورد فوتی،‌ کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

وی تصریح کرد: عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با 30 نفر، برق گرفتگی با 20 نفر ، اصابت جسم سخت با 16 نفر و سایر موارد با 12 مورد در رتبه بعدی قرار دارند. بر اساس تفکیک ماه نیز ماه خرداد  با 17 نفر و فروردین با 13 نفر و همچنین مرداد با 12 مورد بیشترین و در ماه اردیبهشت با 7 مورد کمترین آمار فوتی گزارش شده است. سنین 41  سال با 21 مورد بیشترین فوتی و سنین بیش  از 61 سال با 5 فوتی کمترین آمار را داشتند.

به گزارش خزرتیترخبر، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار کرد: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان از بیش از 500 نفر که 474 نفر مرد و ما بقی زن بودند، از مصدومین ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  یک درصد کاهش داشت./پزشکی قانونی مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :