آخرین عناوین

پنجشنبه 2 آذر 1402-18:19 کد خبر:128618

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خبر داد:

دستگیری عاملان درگیری در بیمارستان خاتم بهشهر/ دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری ۵ نفر عامل ناامنی و ضارب در بیمارستان خاتم شهرستان بهشهر خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری ۵ نفر عامل ناامنی و ضارب در بیمارستان خاتم شهرستان بهشهر خبر داد.

براساس این گزارش،علی اکبر قلی پور، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های 110 مبنی بر عربده کشی و ضرب و جرح نسبت به فرد مجروح که به دلیل چاقوکشی در بیمارستان خاتم بهشهر در حال مداوا بود، به دلیل حساسیت موضوع ماموران کلانتری 11 بهشهر بلافاصله تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان این موضوع را آغاز کردند.

وی با اشاره اینکه متهمان نیم ساعت قبل، اقدام به چاقوکشی فرد کردند و در ادامه انتقال فرد آنان نیز وارد بیمارستان شدند، افزود: ضاربان و عاملان ناامنی در بیمارستان شناسایی و بلافاصله طی عملیاتی غافلگیرانه متهمان که 5 نفر بودند با هماهنگی مرجع قضائی 3 نفر در بیمارستان و 2 نفر در  مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه پلیس به هیچ وجه اوباش گری و ایجاد اختلال در امنیت شهروندان را بر نخواهد تابید، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و ناهنجاری از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در تنکابن

براساس همین گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بهادر دیلمی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، ۴ سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش خزرتیترخبر، دیلمی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :