آخرین عناوین

دوشنبه 29 آبان 1402-17:21 کد خبر:128566

ازعجایب استانداری مازندران:

معارفه مخفیانه فرماندار جدید چالوس/ نام فرماندار محرمانه است!

معارفه فرماندار جدید چالوس در حالی قرار است فردا برگزار شود، که نامی از فرماندار جدید در دعوتنامه معارفه نیامده است!


به گزارش خزرتیترخبر، در حالی دعوتنامه معارفه فرماندار چالوس به ادارات و نهادها برای فردا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ارسال شد که از سوی استانداری مازندران نام فرماندار جدید را اعلام نکردند.

براساس این گزارش، این درحالی است که در گذشته نه در استان مازندران و نه در سراسر کشور سابقه نداشته که مدعوین بدون اطلاع از اینکه چه کسی قرار است معارفه شود در جلسه ای حاضر شوند .

همچنین تا کنون سابقه نداشته چنین اتفاقی رخ دهد و بدون ذکر نام از قبل ، معارفه فرماندار برگزار شود و این موضوع  امنیتی بودن استانداری مازندران را بیش از پیش پر رنگ کرد.

بسیاری از سیاسیون این اتفاق را که استانداری از فاش کردن نام فرماندار جدید چالوس امتناع می کند را توهین استاندار به مردم شریف این شهرستان می دانند.

به هر حال استاندار مازندران و دولت و وزیر کشور به دلیل انتصاب فرماندار قبلی، به چالوسی ها بدهکار هستند زیرا فردی که در لباس نماینده دولت به مردم و شهرستان چالوس خیانت کرد و هیچ کس عذرخواهی نکرد و به زودی به بررسی زوایای انتصابات نماینده دولت در شهرستان های مازندران از ابتدا تا کنون می پردازیم.

به گزارش خزرتیترخبر، در دعوت نامه معارفه صبح فردا فرماندار چالوس نامی ذکر نشد و از سوی استانداری و سرپرست معاونت سیاسی هم نامی عنوان نشد که این خود نمره منفی بزرگ برای سرپرست معاونت سیاسی به حساب می آید.

اما شنیده ها حکایت از معارفه محمد شریفی بخشدار فعلی سلمانشهر به عنوان فرماندار چالوس حکایت دارد و نمی دانیم آیا ایشان از این معارفه امنیتی و مخفیانه خوشال است با خیر؟

به هر ترتیب باید منتظر ماند تا فردا 30 آبان مشخص شود که سکان فرمانداری شهرستان مهم و استراتژیک چالوس به چه کسی سپرده می شود.

به گزارش خزرتیترخبر، البته ناگفته نماند امکان این که مراسم فردا لغو شود و یا اینکه فرد دیگری معارفه شود هم از استاندار مازندران بعید نیست، زیرا در هفته های گذشته چند مرتبه قرار بود جهانشیر الهی به عنوان فرماندار چالوس معارفه شود که برگزار نشد./ پیام کاسپین

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :