آخرین عناوین

دوشنبه 29 آبان 1402-11:29 کد خبر:128560

ماجرای سقوط و جان باختن یک بانو از پُل موزیرج بابل!!

پل ناایمن جان بانوی بابلی را گرفت

یک بانوی ۲۵ ساله بابلی بر اثر سقوط از شکاف های کنار پُل موزیرج شهر بابل به داخل رودخانه بابلرود جان باخت.


به گزارش خزرتیترخبر، یک بانوی ۲۵ ساله بابلی روزهای اخیر در هنگام عبور از پل موزیرج شهر بابل به دلیل شکاف های عمیق کنار پل سقوط کرده و جان باخت که این اتفاق تلخ در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

براساس این گزارش، پل موزیرج که در منطقه غربی شهر بابل واقع شده از جمله پل های مهم ارتباطی در مسیر جاده اصلی بابل به آمل است، شهروندان بابلی در ۲۴ ساعت گذشته با انتشار عکس و فیلم از شکاف های عمیق کنار پل موزیرج اعتراض خود را از این نقص فنی و جان باختن یک شهروند و نحوه غیراصولی اصلاح و بازسازی آن اعلام کردند.

در پی بروز این حادثه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با صدور پیامی از آغاز بررسی ابعاد ماجرا خبر داده و گفته با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

از طرف دیگر صبح امروز حسین بیژنی رییس شورای اسلامی شهر بابل با صدور پیامی ضمن ابراز تسلیت به خانواده این بانوی بابلی بیان داشت، "مراتب اندوه و شرمندگی خود را به عنوان خدمتگزار مردم شریف بابل به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر به دلیل بروز حادثه نشأت گرفته از سالها غفلت و سهل انگاری سازندگان، کارفرمایان، ناظران و نگهداران پل محل اتفاق ابراز داشته و امیدوارم شهردار محترم، مسئولین و همکاران شهرداری با دقت نظر در خور وظیفه و استفاده از نظر کارشناسان خُبره، نسبت به شناسایی عامل یا عاملین حادثه و دلایل قصور و کوتاهی منجر به آن و نیز سهل انگاری افرادی که می بایست بازدید نوبه ای از پل های شهر را به منظور رفع معضلات و مشکلات موجود احصاء و گزارش می نمودند اقدام و با عوامل سهل انگار از طریق معرفی آنان به محاکم قضایی برخورد نمایند تا بدین روش شاید مرهمی باشد بر زخم قلب جریحه دار خانواده متوفی و نیز احساسات شهروندان فهیم و دلسوز بابل.

در ادامه این پیام آمده که "مسلما اینجانب و همکارانم در شورای اسلامی شهر تا شناسایی و حصول نتیجه برخورد قانونی با عاملین بروز حادثه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم نمود، هرچند ابراز تاسف و شرمندگی کمترین وظیفه است، اما ای کاش تقدیم جان ناچیز بنده برای حفظ جان شهروندی که به دلیل و قصور امثال من و همکاران آسیب دیده اند میسور میگردید تا درجه سرافکندگی حقیر قابل بیان و درک گردد. "

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت : به منظور حمایت از حقوق شهروندی پیگیر علت این حادثه ناگوار هستیم.

قاسم عزیز زاده گرجی ضمن ابراز تاسف از بروز این حادثه بیان داشت: به طور جدی پیگیر ابعاد ماجرا هستیم و بدون تردید با هرگونه قصور و کوتاهی در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خزرتیترخبر همچنین در اطلاعیه که دادستان بابل منتشر کرده آمده است در پی حادثه سقوط مرگبار بانوی بابلی از پل موزیرج به علت وجود حفره‌های حاشیه پل، دادستان شهرستان بررسی صریح علت حادثه را انجام خواهد داد.

اسماعیل ملاکریمی ظهر دوشنبه  در حاشیه بازدید از پل موزیرج نسبت به تشکیل پرونده قضائی برای مقصران حادثه وفات بانوی بابلی براثر سقوط از پل در موزیرج دستور داد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه دردناک برای این شهروند و فوت وی حضور در صحنه وقوع حادثه، با تعیین یک بازپرس ویژه دستور بررسی ابعاد این حادثه تلخ داده شد و پس از بررسی کارشناسان مجموعه دستگاه قضائی، هر مسئولی که در این مساله دچار ترک فعل شده باشد، بر اساس قانون برخورد می‌شود.

به گزارش خزرتیترخبر، دادستان بابل اظهار داشت: بنده ملاقاتی با خانواده داغدار متوفی داشتم و اعلام کردم که این حادثه را پیگیری خواهم کرد./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :