آخرین عناوین

يکشنبه 28 آبان 1402-22:12 کد خبر:128548

انتقاد سرپرست فرمانداری نکا:

کم کاری مدیران و کارکنان برخی ادارات قابل پذیرش نیست

سرپرست فرمانداری نکا با تأکید بر خدمات‌رسانی میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: کم کاری مدیران و کارکنان برخی ادارات قابل پذیرش نیست.


به گزارش خزرتیترخبر، مرتضی رمضانی عصر امروز در جلسه شورای اداری نکا با تأکید بر انجام کار میدانی توسط مدیران دستگاه‌های اداری اظهار کرد: اینکه مدیر دستگاهی برای مشکل از دفتر خارج نشود و کمرنگ باشد، قابل پذیرش نیست، برای خدمات‌رسانی به مردم باید به دل مردم رفت و از نزدیک با آنان ارتباط داشت و مشکلات را بررسی و حل و فصل کرد.

براساس این گزارش، سرپرست فرمانداری نکا گفت: اگر روند پیگیری نکردن مسئولان در قبال مردم، ادامه یابد با چالش روبرو هستیم و اگر برای خدمت به مردم آمدیم نباید کوتاهی کنیم و مردم مطالبه دارند و مطالبات‌شان به حق است.

رمضانی گفت: اینکه فردی برای مطالبه به فرمانداری رجوع می‌کند بیانگر کم‌کاری مدیر و کارکنان آن اداره است، به دلیل کم‌کاری ادارات، در فرمانداری جوابگوی مردم هستیم‌.

وی افزود: پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام ادارات در دستور کار مدیران باشد و چانه‌زنی کنید که ما مشکلات فراوان داریم.

سرپرست فرمانداری نکا اظهار کرد: گلایه‌مندی تولیدکنندگان از بانک‌ها بسیار بالاست روسای بانک‌ها و رئیس دستگاه مانع هستند و باید مشخص کنیم که اعتبارات بانک‌ها به کدام سمت می‌رود.

به گزارش خزرتیترخبر، رمضانی گفت: در سالی که رهبر بر رفع موانع تولید تاکید دارد، خود رووسای بانک‌ها و رئیس دستگاه مانع هستند و حاضر نیستند تا قوانین مشکلات مردم برطرف شود./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :