آخرین عناوین

شنبه 29 مهر 1402-19:57 کد خبر:128022

بازهم پیش بینی خزرخبر محقق شد:

انتصاب مدیرکل جدید گردشگری و صنایع‌ دستی استان مازندران

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در حکمی مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران را منصوب کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از خبرگزاری میراث آریا، وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در حکمی مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران را منصوب کرد.

براساس این گزارش، در حکم سید عزت‌الله ضرغامی خطاب به مرتضی رمضانی گالشی آمده است:

بنا به پیشنهاد معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها و نظر به‌ مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به‌ موجب این حکم به ‌عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان مازندران منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با تکیه‌ بر ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، اجتماعی، سیاسی و دینی استان، در اجرای راهبردهای کلان وزارتخانه مبتنی بر تغییر، تحول، توسعه و فناوری و تحقق اهداف و مأموریت‌های ذیل اهتمام جدی داشته باشید.

حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی، تاریخی و احیا و حفظ بناهای تاریخی، پایگاه‌ها و موزه‌ها، فرهنگ‌سازی عمومی در جامعه در حوزه میراث فرهنگی از طریق معرفی، ترویج و اشاعه ظرفیت‌های تمدنی، تاریخی، فرهنگی، مذهبی و آئینی، به‌کارگیری روش‌های نوین و خلاقانه مدیریتی در راستای مرجعیت یافتن آن مرکز در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تحول و دگرگونی شایسته در گردشگری و جذب توریست با ایجاد ظرفیت‌های جدید، مشارکت واقعی و مؤثر بخش خصوصی، تقویت بوم‌گردی‌ها، تورهای گردشگری، افزایش کمیت خدمات‌دهی هتل‌ها و رستوران‌های سنتی و بین‌راهی، نظارت مستمر و کارآمد بر حوزه گردشگری، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های نو و مبتکرانه در راستای رونق کسب و کار، حمایت از تولید و صنایع‌دستی، ایجاد و احداث بازارچه‌ها و فروشگاه‌ها و آموزش و پرورش هنرمندان بااستعداد، تعامل و ارتباط مؤثر، کارآمد و مستمر با مسئولان و سازمان‌های دولتی و انقلابی و سازمان‌های مردم‌نهاد، تشکل‌ها، صنوف و انجمن‌های مردمی و غیردولتی، گسترش، همبستگی و انسجام درون‌سازمانی میان همکاران و مدیران در راستای افزایش انگیزه برای خدمت صادقانه به مردم و ارتقای بهره‌وری، طراحی نظام کارآمد، درآمدزایی صرفه‌جو و چابک بر اساس سیاست‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و حفظ و مراقبت از بیت‌المال، پاکدستی و فسادستیزی، تسهیل دسترسی مردم به مسئولان و پاسخ‌گویی به افکار عمومی و شفافیت در همه کارها را مورد تأکید قرار می‌دهم.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خواهانم.

همچنین ضرغامی از فعالیت‌های صادق برزگر مدیرکل سابق میراث‌فرهنگی استان مازندران تشکر و قدردانی کرد.

مرتضی رمضانی گالشی پیش از این به عنوان معاون گردشگری منطقه آزاد کیش مشغول به فعالیت بود.

به گزارش خزرتیترخبر، این انتصاب در حالی صورت گرفته است که هم اکنون جلسه روز مازندران در استانداری به ریاست سلگی معاون سیاسی امنیتی در حال برگزاری است و برزگر به عنوان مدیرکل گردشگری استان در این نشست حضور دارد.

خزرتیترخبر چندی قبل تغییر مدیرکل میراث فرهنگی مازندران را پیش بینی و اعلام کرده بود.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان مازندران منصوب شد

مدیر کل میراث فرهنگی مازندران هم رفتنی شد/گزینه های جدید در راه انتصاب

بازهم استاندار مخالف و خواستار لغو انتصابی دیگر شد !

به گزارش خزرتیترخبر، در حالی شب گذشته منابع خبری از تغییر در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خبردادند که اعلام شد مرتضی رمضانی گالشی قرار است جایگزین صادق برزگر که ششم شهریور ماه سال گذشته بر این مسند نشسته است ، بشود .

از سویی در همان لحظات اولیه ، گفته شد که استاندار مازندران باز هم همانند داستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی با این انتصاب مخالفت کرده و مراتب را به اطلاع عزت الله ضرغامی رسانده است و قول لغو مراسم معارفه را نیز گرفته است .

به گزارش خزرتیترخبر، اینکه استاندار مازندران  آیا گزینه ای را برای این مسئولیت در نظر دارد ؟ سئوالی است که بدون تردید در اذهان نقش می بندد اما شنیده ها حکایت دارد یکی از شهرداران غرب استان برای نشستن بر روی صندلی خیابان جام جم ، مورد نظر نماینده عالی دولت در استان است./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :