آخرین عناوین

شنبه 29 مهر 1402-11:9 کد خبر:128017

رییس ستاد انتخابات مازندران خبر داد:

ثبت نام نهایی ۶۰ داوطلب انتخابات مجلس در مازندران

رییس ستاد انتخابات مازندران مجموع ثبت نام نهایی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس را در این استان تاکنون ۶۰ نفر اعلام کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، روح الله سلگی شمار داوطلبان پیش ثبت نام شده برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رادر استان هزار و ۴۵۵ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد تاکنون ۶۰ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.

براساس این گزارش، رییس ستاد انتخابات مازندران افزود: هفت نفر در حوزه انتخابیه آمل ، شش نفر در بابل، پنج نفر در فریدونکنار و بابلسر، پنج نفر در بهشهر، نکا و گلوگاه، پنج نفر در تنکابن، رامسر و عباس آباد، ۱۴ نفر در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود، ۹ نفر در حوزه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی و هفت نفر در نور و محمودآباد ثبت نام نهایی کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، وی شمار ثبت نام نهایی داوطلبان را در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت دو نفر ذکر کرد و گفت: در مرحله پیش ثبت نام بیشترین تعداد ۲۸۵ نفر در حوزه ساری، میاندورود، ۲۵۷ نفر در قائمشهر، سوادکوه، سیمرغ، جویبار و سوادکوه شمالی، ۲۰۹ نفر در بابل ثبت نام کرده بودند و کمترین ثبت نامی نیز به تعداد ۹۹ نفر مربوط به تنکابن، رامسر و عباس آباد بوده است./مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :