آخرین عناوین

دوشنبه 24 مهر 1402-19:7 کد خبر:127956

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خبر داد:

پایان وحشت آفرینی شرور مسلح در آمل/ دستگیری سارق تجهیزات مخابرات در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: شرور مسلح که سوار بر نیسان آبی و با تیراندازی موجب سلب آسایش شهروندان در آمل شده بوده، دستگیر شد.


به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه یکی از اراذل و اوباش با یک خودروی نیسان آبی و تیراندازی و درگیری در شهرستان آمل، موجب سلب آسایش شهروندان شده بود، ماموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

براساس این گزارش، علی داداش تبار افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم این شرور مسلح و همدستش را در کمتر از ۱۲ ساعت در مخفیگاهش در شهرستان بهشهر دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی دادند.

به گزارش خزرتیترخبر، داداش تبار با بیان اینکه، پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل و حضور به موقع خود در محل حادثه به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد، افزود: امنیت مردم خط قرمز ما بوده و پلیس اجازه عرض اندام به هنجارشکنان نخواهد داد و برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق و مخابرات در بهشهر

براساس همین گزارش، جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۲۱ فقره سرقت تجهیزات انتقال برق و مخابرات و دستگیری سارق و مالخر در آن شهرستان خبر داد.

ابوالقاسم ابراهیمی گفت: در اجرای طرح برخورد با سارقان حرفه‌ای و پیشگیری از سرقت تجهیزات برق و مخابرات، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با تلاش‌های شبانه روزی و اجرای طرح‌های پیشگیرانه سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، ابراهیمی در ادامه از دستگیری یک مالخر در ادامه رسیدگی به پرونده خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲۱ فقره سرقت تجهیزات انتقال برق و مخابرات اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :