آخرین عناوین

دوشنبه 24 مهر 1402-17:53 کد خبر:127955

انتقاد سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران:

در این رسانه هم حرفی برای زدن ندارم!!

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران نسبت به تفاوت قائل شدن صدا سیما در پخش بازی های نمایندگان ایران در آسیا انتقاد کرد و گفت: در این رسانه هم حرفی برای زدن ندارم.


به گزارش خزرتیترخبر، سید مهدی رحمتی روز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک ،اظهار داشت: وقتی بین نمایندگان باشگاه فوتبال ایران در بازی های آسیایی در صدا و سیما در پخش تفاوت قائل می شود، در مورد بررسی داوری بازی در این رسانه هم حرفی برای زدن ندارم.

براساس این گزارش،وی با بیان این که آنالیز تیم آلومینیوم که بازی سختی برای بازیکنان است را انجام دادیم، ادامه داد: با اعلام برنامه های بازی ها، سختی های بازی نساجی را بیشتر متوجه شده ایم.

وی با اظهار این که عملیاتی شدن مصوبه جدید هیات رییسه سازمان لیگ مبنی بر این که تعداد بازیکنان بزرگسال به ۱۹ نفر کاهش پیدا کرده و باشگاه‌ها یک بازیکن بزرگسال کمتر می‌توانند به خدمت بگیرد، تیم نساجی را با چالش جدی مواجه کرده است، بیان داشت: اکنون متوجه اتفاق جدید برای نساجی شدیم، چراکه با اجرای این قانون و فشردگی زمان بازی ها، ادامه مسیر و سختی بازی های آسیایی، نساجی کار سختی را پیش رو دارد.

رحمتی با ذکر این نکته که امروز نساجی را به چشم آسیایی نگاه می کنند و باید ۲برابر بیشتر از گذشته آمادگی برای لیگ داشته باشیم، گفت: انتظاری که فدراسیون فوتبال ایران داریم این که تبعیض قایل نشوند.

وی با بیان این که بخاطر بازی های هانگژو برنامه بازی های لیگ فوتبال فشرده شد و این برنامه بازی های تیم های حاضر در لیگ آسیا را سخت‌تر کرده است، ادامه داد: این امر سبب شد تا نساجی دستخوش تغییرات جدی شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: ما حق قانونی را می خواهیم این که برنامه سال را با یک قانون یک ماهه تغییر بدهند، تیم های خصوصی ضرر می کنند، مطمئنا استقلال و پرسپولیس و تیم های صنعتی ضرر نمی کنند.

وی در ادامه گفت: من در مورد داوری ورود پیدا نمی کنم ولی در پنج هفته لیگ برتر تیم نساجی از ناداوری آسیب های جدی خورده است.

رحمتی در عین حال گفت که به داوری کاری نداریم ولی داور مسابقه وظیفه دارد سلامت بازیکنان را مورد اهتمام قرار بدهد.

به گزارش خزرتیترخبر، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران فردا ساعت ۱۸ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف آلومینیوم اراک می رود و نساجی با انجام پنج مسابقه و کسب پنج امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی قرار دارد./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :