آخرین عناوین

يکشنبه 16 مهر 1402-16:45 کد خبر:127820

رییس کل دادگستری مازندران خبر داد:

۲ هزار خودرو و موتور سیکلت توقیفی در مازندران تعیین تکلیف شد

رییس کل دادگستری مازندران از تعیین تکلیف۲ هزار و ۱۲۸ دستگاه اتومبیل و موتور سیکلت توقیفی و رسوبی استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، محمد صادق اکبری گفت:‌ در راستای حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه و با هدف جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه توقیفی، طی ۲ ماهه گذشته انواع اتومبیل و موتور سیکلت فرسوده و رسوبی از توقیف گاه های استان تخلیه شد.

براساس این گزارش، وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته از سوی معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان، در مدت زمان ذکر شده، نسبت به برگزاری مزایده در ۲ مرحله اقدام شده است.

وی ادامه داد: اتومبیل و موتور سیکلت ها توسط پلیس راهور و بنیاد تعاون فراجا در مازندران از پارکینگ های توقیفی استان تخلیه و اسقاط شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: مرحله سوم برگزاری مزایده و اسقاط وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ های استان نیز با طی مراحل قانونی در حال انجام است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال، تمامی پارکینگ های توقیفی استان تعیین تکلیف خواهند شد.

به گزارش خزرتیترخبر، رییس کل دادگستری مازندران در بازدید اخیر خود از پارکینگ های تصادفات استان، ضمن انتقاد از وضعیت نگهداری وسایل نقلیه به عنوان اموال مردم، دستور داده بود در کمترین زمان ممکن نسبت به تعیین تکلیف و تخلیه وسایل نقلیه از توقیف گاه های استان توسط مراجع ذیربط اقدام شود./دادگستری مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :