آخرین عناوین

شنبه 15 مهر 1402-20:24 کد خبر:127805

با حکم وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت:

انتصاب ريیس جدید سازمان جهاد کشاورزی مازندران

طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، ريیس جدید سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، بابک مومنی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور مازندران به عنوان ريیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران منصوب شد.

 

تکمیلی/معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بدون حضور مدیر تودیع شده

به گزارش خزرتیترخبر، صبح روز یکشنبه با حکم محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران معارفه شد و بابک مومنی سکان این مجموعه را بر عهده گرفت و از زحمات ۱۹ ماهه حسن عنایتی قدردانی شد.

اما این مراسم بدون حضور حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان سابق و معاونان سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد و این معارفه در حالی صورت گرفت که با مخالفت‌های استاندار مازندران و طی اطلاعیه‌ای که روابط عمومی استانداری مازندران در فضای مجازی و بدون درج در سایت رسمی استانداری مازندران مبنی بر اینکه هیچگونه هماهنگی برای تغییر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با استانداری مازندران صورت نگرفته است، همراه بود.

به گزارش خزرتیترخبر، اما با وجود همه مسائل صبح روز یکشنبه با حضور مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، مسئول ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران و مدیران و همکاران این سازمان بابک مومنی به عنوان سرپرست جهادکشاورزی مازندران معارفه شد./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :